الان که اینجا یه دیلی خیلی مسخره شده ویو ها بیشتر از تایمیه که برای هر پست شیش ساعت زمان میزاشتم😦🙏🏻
"𝗩ҽlorα𐙚
درود خانومیای نازنازی🗣💓 روزتون مبارک باشهههه فرشته های نانازبلا خصوصا دخترای نازم +Enola(تو ادیت معل
وایییییی نانازیییییی بلااا روز توهم مبارککک جیگرررر😝💕
"𝗩ҽlorα𐙚
بیا باهم بریم بزنیم
بریم بریم
من خیلی رو تابستون غیرتی ام
مث سگ میزنم اینارو
"𝗩ҽlorα𐙚
بریم بریم من خیلی رو تابستون غیرتی ام مث سگ میزنم اینارو
منم، اصلا درد و بلای تابستون و گرماش بخوره تو سر بقیه فصلا
"𝗩ҽlorα𐙚
منم، اصلا درد و بلای تابستون و گرماش بخوره تو سر بقیه فصلا
نهههه بنده فن سرمای زمستون هستم🗣