"𝗩ҽlorα𐙚
این وسط جا داره بگم هم از گرمای تابستون متنفرم هم از سرمای زمستون.
دنریس جان شما خاصی ما احمقیم به دل نگیر
"𝗩ҽlorα𐙚
اون لحظه که داری با یه لباسی که همه میگن خنکه راه بری ولی بدنت گرم باشه علاوه بر اون کف سرت جوری داغ
سعی کن از گرما لذت ببری
وقتی نور آفتاب میخوره بهت چشماتو ببند و سعی کن از گرم شدن کل وجودت لذت ببری
توی تابستون آفتاب خوشگله از پنجره میاد، میتونی دامن زرد کره ایتو با تاپ بپوشی و موهاتو با کلیپس ببندی و بری بیرون زیر نور آفتاب دور بزنی.میتونی بستنی رو با لذت بخوری، کلاسای مختلف بری و از فاکینگ سرما دوری کنی
"𝗩ҽlorα𐙚
جاست تابستون بقیه فصلا میتونن برن گم شن🗣
واقعا به زمستون فنا نباید میوه بدن و باید تابستونا بفرستنشون مدرسه
"𝗩ҽlorα𐙚
در حالی که تو تابستون صبحتو با دوش آب خنک شروع میکنی لباس های جذاب تابستونیتو میپوشی ادکلن های خنک م
وقتی توی زمستون برف اومده تو میتونی با دوستت برف بازی کنی بری مدرسه و سر کلاس ها با بغل دستیت مسخره بازی دربیاری لحظه شماری کنی برای زنگ تفریح که بری با دوستت برف بازی
میتونه هات چاکلت و کیک های خونگی بخوری
میتونی استایل های شیک بزنی با کاپشن و شلوارت یا دورس، هودی، پالتو و...