eitaa logo
"𝗩ҽlorα𐙚
63 دنبال‌کننده
47 عکس
150 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
"𝗩ҽlorα𐙚
اون لحظه که داری با یه لباسی که همه میگن خنکه راه بری ولی بدنت گرم باشه علاوه بر اون کف سرت جوری داغ
سعی کن از گرما لذت ببری وقتی نور آفتاب میخوره بهت چشماتو ببند و سعی کن از گرم شدن کل وجودت لذت ببری
توی تابستون آفتاب خوشگله از پنجره میاد، میتونی دامن زرد کره ایتو با تاپ بپوشی و موهاتو با کلیپس ببندی و بری بیرون زیر نور آفتاب دور بزنی.میتونی بستنی رو با لذت بخوری، کلاسای مختلف بری و از فاکینگ سرما دوری کنی
"𝗩ҽlorα𐙚
دور از جونتو_
"𝗩ҽlorα𐙚
جاست تابستون بقیه فصلا میتونن برن گم شن🗣
واقعا به زمستون فنا نباید میوه بدن و باید تابستونا بفرستنشون مدرسه
"𝗩ҽlorα𐙚
در حالی که تو تابستون صبحتو با دوش آب خنک شروع میکنی لباس های جذاب تابستونیتو میپوشی ادکلن های خنک م
وقتی توی زمستون برف اومده تو میتونی با دوستت برف بازی کنی بری مدرسه و سر کلاس ها با بغل دستیت مسخره بازی دربیاری لحظه شماری کنی برای زنگ تفریح که بری با دوستت برف بازی میتونه هات چاکلت و کیک های خونگی بخوری میتونی استایل های شیک بزنی با کاپشن و شلوارت یا دورس، هودی، پالتو و...
"𝗩ҽlorα𐙚
واقعا به زمستون فنا نباید میوه بدن و باید تابستونا بفرستنشون مدرسه
موافقم موافقم موافقم اصلا لیاقت زمستون فن همونه که ساعت شیش صبح که هنوز هیچ انسان عاقلی از خواب بیدار نشده، پاشه و بره مدرسه بعدش یه ساعت بعد از مدرسش هوا تاریک بشه و بشینه تو سگ سرما فاکینگ تکالیفش رو انجام بره و بعد از بچه های مدرسه آنفلوانزا بگیره و مجبور شه با جعبه دستمال کاغذی بره امتحان بده