"𝗩ҽlorα𐙚
جاست تابستون بقیه فصلا میتونن برن گم شن🗣
واقعا به زمستون فنا نباید میوه بدن و باید تابستونا بفرستنشون مدرسه
"𝗩ҽlorα𐙚
در حالی که تو تابستون صبحتو با دوش آب خنک شروع میکنی لباس های جذاب تابستونیتو میپوشی ادکلن های خنک م
وقتی توی زمستون برف اومده تو میتونی با دوستت برف بازی کنی بری مدرسه و سر کلاس ها با بغل دستیت مسخره بازی دربیاری لحظه شماری کنی برای زنگ تفریح که بری با دوستت برف بازی
میتونه هات چاکلت و کیک های خونگی بخوری
میتونی استایل های شیک بزنی با کاپشن و شلوارت یا دورس، هودی، پالتو و...
"𝗩ҽlorα𐙚
واقعا به زمستون فنا نباید میوه بدن و باید تابستونا بفرستنشون مدرسه
موافقم موافقم موافقم
اصلا لیاقت زمستون فن همونه که ساعت شیش صبح که هنوز هیچ انسان عاقلی از خواب بیدار نشده، پاشه و بره مدرسه بعدش یه ساعت بعد از مدرسش هوا تاریک بشه و بشینه تو سگ سرما فاکینگ تکالیفش رو انجام بره و بعد از بچه های مدرسه آنفلوانزا بگیره و مجبور شه با جعبه دستمال کاغذی بره امتحان بده
"𝗩ҽlorα𐙚
وقتی توی زمستون برف اومده تو میتونی با دوستت برف بازی کنی بری مدرسه و سر کلاس ها با بغل دستیت مسخره
تو قاره ما وقتی برف میاد مدرسه ها تعطیله 😂
"𝗩ҽlorα𐙚
سعی کن از گرما لذت ببری وقتی نور آفتاب میخوره بهت چشماتو ببند و سعی کن از گرم شدن کل وجودت لذت ببری
گرما برای من عذابه چون شدیداا گرماییم
توی زمستون میتونی زیر برف ارامش داشته باشی تو پاییز زیر بارون