"𝗩ҽlorα𐙚
انسان محترمی که گفتی "چقدر عقده ای و خودشیفته ایی که پروفت عکس خودته" خواستم بگم سرت رو از ماتحت بقی
برای اون نمیشود گفت انسان نامحترم؛
خواستم بگم بوی سوختنت تا اینجا میاد حسودی تا کجا؟ فضول تا چه حد؟ امیدوارم یادبگیری در مراحل بعدی زندگیت نخود هر آشی نشی و سرت تو کار خودت باشه✨