- چشمانت را به یاد میآورم،و هر بار چون کودکی خردسال ذوق میکنم و مثلِ ابلهی نادان قلبم از مرور خاطرات تندتر میکوبد،اشکهایم سرازیر میشود و دوباره همهی اجزایِ این جسم،به من ندا میدهند که هنوز دوستت دارم.عزیزم،عزیزم،با ما چه کردی؟
-یلدا سیدی .
00:00
- دیدی یه خونه بدون ساکنانش چقدر غمگین و بیپناه میشه؟ «آدمیزاد هم بدون بعضی آدمها همونقدر
بیپناه و غمگینه.»
از میانِ تمامِ چیزهایی که دیدهام
تنها تویی که
میخواهم به دیدنش ادامه دهم.
- پابلو نرودا .