eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
00:00 - گفتی که دل موضع صبر است! پس چرا شکست . .؟
- دیدنِ تو زیباترین کاری‌ست که چشمِ انسان می‌تواند بکند. -ناظم حکمت.
- چشمانت را به یاد می‌آورم،و هر بار چون کودکی خردسال ذوق می‌کنم و مثلِ ابلهی نادان قلبم از مرور خاطرات تند‌تر می‌کوبد،اشک‌هایم سرازیر می‌شود و دوباره همه‌ی اجزایِ این جسم،به من ندا می‌دهند که هنوز دوستت دارم.عزیزم،عزیزم،با ما چه کردی‌؟ -یلدا سیدی .
- آسمان شهر من.
از من جز تو چیزی باقی نمانده است.
00:00 - دیدی یه خونه بدون ساکنانش چقدر غمگین و بی‌پناه می‌شه؟ «آدمیزاد هم بدون بعضی آدم‌ها همونقدر بی‌پناه و غمگینه.»
از تو فقط تکه‌ای باقی مانده به نامِ «غم». - یلدا سیدی.
از میانِ تمامِ چیزهایی که دیده‌ام تنها تویی که می‌خواهم به دیدنش ادامه دهم. - پابلو نرودا .
•[ وصـٰال ]•🌵
مسخره نیست؟ اینکه من آسمون به ریسمون بافتم بازم تو رو ندارم.
+یه چیزی بگو، داری من‌و از دست میدی. -بمون.