00:00
« به پایان فکر نکن
اندیشیدن به پایانِ هر چیز ،
شیرینی حضورش را تلخ می کند . .
بگذار پایان تو را غافلگیر کند،
درست مثل آغاز . .!»
- با آنان که نا امیدت نموده بودند
چگونه تا کردی؟
+هیچ
گذشتم
"انگار که هرگز نبودهاند."
-
خاطراتی هست که آدمهایش رفتهاند،
این خاطرات غم انگیز است،
ولی آن خاطرات که آدمهایش حضور دارند
اما شبیه گذشته نیستند بسیار دردناک تر است.
- گابریل گارسیا مارکز .
00:00♥️
دوست داشتم معلم املای تو بودم
و دوستت دارم را املا بگویم و هی بپرسم تا کجا گفتم؟ تو بگویی دوستت دارم :)