eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
از تو فقط تکه‌ای باقی مانده به نامِ «غم». - یلدا سیدی.
از میانِ تمامِ چیزهایی که دیده‌ام تنها تویی که می‌خواهم به دیدنش ادامه دهم. - پابلو نرودا .
•[ وصـٰال ]•🌵
مسخره نیست؟ اینکه من آسمون به ریسمون بافتم بازم تو رو ندارم.
+یه چیزی بگو، داری من‌و از دست میدی. -بمون.
00:00 « به پایان فکر نکن اندیشیدن به پایانِ هر چیز ، شیرینی حضورش را تلخ می کند . . بگذار پایان تو را غافلگیر کند، درست مثل آغاز . .!»
- با آنان که نا امیدت نموده بودند چگونه تا کردی؟ +هیچ گذشتم "انگار که هرگز نبوده‌اند." -
- هم از سکوت گریزان، هم از صدا بیزار،چنین چرا دلتنگم، چنین چرا بیزار؟
خاطراتی هست که آدم‌هایش رفته‌اند، این خاطرات غم انگیز است، ولی آن خاطرات که آدم‌هایش حضور دارند اما شبیه گذشته نیستند بسیار دردناک تر است. - گابریل گارسیا مارکز .
00:00♥️ دوست داشتم معلم املای تو بودم و دوستت دارم را املا بگویم و هی بپرسم تا کجا گفتم؟ تو بگویی دوستت دارم :)