شازده کوچولو پرسید: کی اوضاع بهتر میشه؟ روباه گفت: از وقتی بفهمی همه چیز به خودت بستگی داره!
کسی چه میداند من امروز چند بار فرو ریختم، چند بار دلتنگ شدم؛ از دیدن کسی که فقط پیراهنش شبیه تو بود.
00:00
خواب هایم بوی تنِ تو را می دهند؛
نکند دورترها نیمه شب مرا در آغوش میگیری؟ :))
آرزو میکنم کسی پیدایش شود که قلبت را از جا بکند و با خود ببرد هرجا که میخواهد و تو بعد از آن هیچ چیز نفهمی. ؛)
وسط ِ شلوغیای ِ روزت خواستم بهت بگم: فقط خودت میدونی چی بهت گذشت که اون تصمیم رو گرفتی.
00:00
اما عزیز ِ من، برایت آرزو میکنم که
هروقت غمگین شدی شانهای برای ِ گریه کردن
داشته باشی.