قبل از هرچیزی میخواستم با شما ممبر های ناز صحبتی داشته باشم .
واقعیتش من مذهبی هستم یعنی امام حسین دوست دارم میرم عزاداری ولی سمت ِ هیچ گروه سیاسی نیستم مخصوصاً این گروه ج.ا
و تا جای ممکن ( تا وقتی به اعتقادات خودم بی احترامی نشه ) به هیچ وجه به اعتقادات بقیه که با من فرق داره توهین نمیکنم .
و از اینکه اعتقاداتی که دارم و به بقیه تحمیل کنم و بگم نه تو باید اینطور باشی متنفرم !
اگر یه وقتی پست ِ مذهبی مثل ِ حدیثی ، کتابی ، نوشته ای از من دید ؛ لطفا زود قضاوت نکنید ، باتشکر
- زینب .
هدایت شده از 𝕾𝗈𝗅𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅𝗈'𝗌 𝕾𝖺𝗇𝖼𝗍𝗎𝖺𝗋𝗒
هدایت شده از 𝘼𝙣𝙞𝙢𝙚 𝙇𝙖𝙣𝙙🦕 نفور
خبخب نانازای خاله
ناشناس زدیم برای حرفای نانازتون نینیا💘
حرفی،حدیثی،هیتی،نظری بود درخدمتم
the :: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_hnnk7xp&btn=شنوای.غرغراتیم.نینی💘