eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. درودا سپاسمندم بابت پیام تبریکتون☺️ همه ی کلاسها نه ولی بستنی و نوشیدنی آره☺️ روزهای آینده اعلام میکنم. .
. پاشین برین خونه هاتون ببینم 🚶‍♀🚶‍♀🚶‍♀ .
. بچه ها من پیام هاتونو خوندم و چند تاشو تو‌کانال گذاشتم. راستش من خودم اطلاعات علمی دقیقی درباره ی سرکه ی سیب ندارم . شما هر کدوم از این کارا رو خواستین انجام بدین ، حتما قبلش تحقیق کنین. مسئولیتش با خودتون😉😉 .
. یار دبستانی فقط فاطمه🤌 بطری سرکه رو قورت کرد😂😂 .
. نظرتون چیه از این به بعد سرکه هدیه بدم 😁🙃😉 .
. طرز تهیه ی سرکه ی سیب به روش آقای پدر ☺️☺️ ابتدا سیب ها رو بشورین ، به چهار قسمت تقسیم کنین ، هسته و چوبشو جدا کنین ، اگر قسمتی از سیب پوسیده أس ،حتما جدا کنین. ( نیازی نیست سیب ها رو بعد شستن خشک کنین ) سپس سیب ها رو داخل یک دبه بریزین و لا به لایِ سیب ها شکر و سرکه ی سیب بریزین. آری ، حاج حسن برای تهیه ی سرکه ی سیب ، دوباره از سرکه استفاده میکنن 👌 برای یک دبه ی ده کیلویی ، ۲۰۰ گرم شکر ، ۲۰۰ گرم سرکه لازمه بعد از اینکه دبه رو با سیب پر کردین ( بهتره یک وجب سرش خالی باشه ) و لا به لای سیب ها شکر و سرکه ریختین ، در دبه رو با پارچه بپوشونین و دور پارچه یه کش بندازین که فیکس و محکم بشه. دقت کنین که حتما باید پارچه بذارین که جریان هوا وجود داشته باشه. دبه رو چهار ماه گوشه ی انباری رها کرده و پس از گذشت چهار ماه به سراغش روید و سرکه ی حاصله رو سه مرتبه از صافی رد کنین . سرکه رو دو روز کنارگذاشته تا اگه هنوز لای داره ته نشین بشه و سپس یک مرتبه ی دیگه صاف کنین و باز دو روز کنار بذارین و صاف کنین و دوباره دو روز کنار بذارین و صاف کنین. خلاصه که در کل باید پنج شش مرتبه صاف بشه تا حسابی شفاف سه حال آماده أس که نوش جان کنید. إن شاءالله بشوره ببره همه ی چربی های اضافی رو😉😉 ☺️☺️☺️☺️
. و اما حسن ختام پیام های امروزمون ☺️☺️ عین الماس بدرخشین و به کمتر از اون اصلا رضایت ندین 🤌🤌 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖤💜🖤💜🖤💜🖤 سلام به روی ماهتون برنامه ی امروز کانال شکرک بنفشمون سکوت و طلب دعای خیر و برقراری مجدد آرامشی که همیشه داشتیم 🙏🙏🙏🙏 در گروههای رفع اشکال در خدمتتون هستم ، اما به احترام غمی که کل کشور رو فراگرفته ، امروز اینجا فعالیت نمیکنم. 🖤💜🖤💜🖤💜🖤
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ولی ما یک روز جلوتر از دولت بودیم دیروز رو سکوت اختیار کردیم امروز نیز هم 🖤🖤🖤 .