.
طرز تهیه ی سرکه ی سیب به روش آقای پدر
☺️☺️
ابتدا سیب ها رو بشورین ، به چهار قسمت تقسیم کنین ، هسته و چوبشو جدا کنین ، اگر قسمتی از سیب پوسیده أس ،حتما جدا کنین. ( نیازی نیست سیب ها رو بعد شستن خشک کنین )
سپس سیب ها رو داخل یک دبه بریزین و لا به لایِ سیب ها شکر و سرکه ی سیب بریزین.
آری ، حاج حسن برای تهیه ی سرکه ی سیب ، دوباره از سرکه استفاده میکنن
👌
برای یک دبه ی ده کیلویی ، ۲۰۰ گرم شکر ، ۲۰۰ گرم سرکه لازمه
بعد از اینکه دبه رو با سیب پر کردین ( بهتره یک وجب سرش خالی باشه ) و لا به لای سیب ها شکر و سرکه ریختین ، در دبه رو با پارچه بپوشونین و دور پارچه یه کش بندازین که فیکس و محکم بشه.
دقت کنین که حتما باید پارچه بذارین که جریان هوا وجود داشته باشه.
دبه رو چهار ماه گوشه ی انباری رها کرده و پس از گذشت چهار ماه به سراغش روید و سرکه ی حاصله رو سه مرتبه از صافی رد کنین .
سرکه رو دو روز کنارگذاشته تا اگه هنوز لای داره ته نشین بشه و سپس یک مرتبه ی دیگه صاف کنین و باز دو روز کنار بذارین و صاف کنین و دوباره دو روز کنار بذارین و صاف کنین.
خلاصه که در کل باید پنج شش مرتبه صاف بشه تا حسابی شفاف سه
حال آماده أس که نوش جان کنید.
إن شاءالله بشوره ببره همه ی چربی های اضافی رو😉😉
☺️☺️☺️☺️
🖤💜🖤💜🖤💜🖤
سلام به روی ماهتون
برنامه ی امروز کانال شکرک بنفشمون
سکوت و طلب دعای خیر و برقراری مجدد آرامشی که همیشه داشتیم
🙏🙏🙏🙏
در گروههای رفع اشکال در خدمتتون هستم ، اما به احترام غمی که کل کشور رو فراگرفته ، امروز اینجا فعالیت نمیکنم.
🖤💜🖤💜🖤💜🖤
.
سلام به روی ماه تک تکتون
صبحتون بخیر و شادی
عیدتون مبارک😘💜😘💜
از اعماق وجودم خدا رو به خاطر حضورتون در زندگیم شکر میکنم.
بعد دو روز ضد حال و ناراحتی ، امروز صبح نشستم پای پیام های پی وی و بمباران محبت شدم.
واقعا ممنونم ازتون🙏🙏🙏