🖤💜🖤💜🖤💜🖤
سلام به روی ماهتون
برنامه ی امروز کانال شکرک بنفشمون
سکوت و طلب دعای خیر و برقراری مجدد آرامشی که همیشه داشتیم
🙏🙏🙏🙏
در گروههای رفع اشکال در خدمتتون هستم ، اما به احترام غمی که کل کشور رو فراگرفته ، امروز اینجا فعالیت نمیکنم.
🖤💜🖤💜🖤💜🖤
.
سلام به روی ماه تک تکتون
صبحتون بخیر و شادی
عیدتون مبارک😘💜😘💜
از اعماق وجودم خدا رو به خاطر حضورتون در زندگیم شکر میکنم.
بعد دو روز ضد حال و ناراحتی ، امروز صبح نشستم پای پیام های پی وی و بمباران محبت شدم.
واقعا ممنونم ازتون🙏🙏🙏
.
مثل این پیام ها ، یه عالمه برام فرستاده بودین.
گذاشتن همش ، قطعا خارج از حوصلتون هست.
این چند تا رو گذاشتم که یه تشکر کلی از همه کرده باشم و بگم حال دلمو عوض کردین 🙏🙏💜💜
.