.
موضوع سوم
لینک گروه رفع اشکال کلاس الفبای کیک و کافه ، روز شنبه ، داخل أپلیکیشن قرار گرفت.
تعداد عزیزانی که عضو گروه شدن خیلی کمتر از تعداد ثبت نامی هاست.
بقیه کجایین؟
چرا نمیآیین؟
😉😉😉
حتما از طریق أپلیکیشن عضو گروه بشین ، یه چالش خاص برای این گروه دارم که تا حالا تو هیچ کدوم از کلاسهام اجرا نکردم.
این چالش با هدیه همراهه😉😉
حتما عضو گروه بشین.
تلگرام یا ایتا فرقی نداره ، چالش در هر دو گروه برگذار میشه.
در آینده جزئیات این چالشُ بهتون میگم
☺️☺️☺️
.
.
اگر در أپلیکیشن روی لینک گروه رفع اشکال زدین ،اما نتونستین عضو بشین ، مطابق فیلم زیر أپلیکیشنُ آپدیت کنین ، مشکل حل میشه
اگر نشد ، ایتا و تلگرام رو هم آپدیت کنین ، دیگه حله 👌👌
💜💜💜💜💜
لطفا برای آپدیت أپلیکیشن شکرک بنفشمون ، از طریق لینک زیر اقدام کنید.😘
https://app.violet-sugar.com/
💜💜💜💜💜
.
آقا هنوز سه تا موضوع دیگه هست که باید بهتون بگم
اگه وقت شد امروز میگم ، وگرنه فردا
😘💜
.
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
رفتم سراغ دختر پر تلاشم که حاصل زحمات امروزشو جمع و جور کنم ، با این صحنه مواجه شدم 🤦♀🤦♀🤦♀
متاسفانه این بچه تو کارخونه تربیت شده و نمیدونه که با بنفشی جات من باید محترمانه رفتار کنه🚶♀🚶♀🚶♀
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. آقا هنوز سه تا موضوع دیگه هست که باید بهتون بگم اگه وقت شد امروز میگم ، وگرنه فردا 😘💜 .
.
خب
بریم سراغ چهارمی و پنجمی☺️👇
.
.
طبق قولی که بهتون داده بودم ، کلاسهای بستنی و نوشیدنی تخفیف خوردن.
حالا حالا ها این تخفیف روشون برقراره
احتمالا تا اواسط خرداد
در صورت دلخواه میتونین از طریق أپلیکیشن ثبت نام کنین. نیازی به کد تخفیف ندارین ، شهریه ی تخفیف خورده به صورت دستی اعمال شده.
سوالی داشتین من اینجام 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.