زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. آقا هنوز سه تا موضوع دیگه هست که باید بهتون بگم اگه وقت شد امروز میگم ، وگرنه فردا 😘💜 .
.
خب
بریم سراغ چهارمی و پنجمی☺️👇
.
.
طبق قولی که بهتون داده بودم ، کلاسهای بستنی و نوشیدنی تخفیف خوردن.
حالا حالا ها این تخفیف روشون برقراره
احتمالا تا اواسط خرداد
در صورت دلخواه میتونین از طریق أپلیکیشن ثبت نام کنین. نیازی به کد تخفیف ندارین ، شهریه ی تخفیف خورده به صورت دستی اعمال شده.
سوالی داشتین من اینجام 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
این ☝️ چهارمی بود و حالا پنجمی👇
به مناسبت دهه ی قشنگ کرامت
هر شخصی میتونه در یک کلاس با تخفیف ویژه ثبت نام کنه.
لیست کلاسها به همراه شهریه ی بدون تخفیف در کانال زیر قرار داره👇
@violetsugar
تشریف ببرین داخل این کانال ☝️ و کلاس مد نظرتونُ انتخاب کنین ، پی وی اسم کلاسُ بهم بگین تا شهریه ی تخفیف خوردشو بهتون بگم.
دو تا نکته 👇👇
✅ فقط یک کلاس میتونین انتخاب کنین
✅ کلاس مگنوم پرتقالی هم فعلا ثبت نام نداره.
💜😘💜😘
امیدوارم پر برکت باشه براتون.
@zahrakheirabadi1395
.
.
آقا من هنوز حجم پیام های تبریک روز دخترُ هضم نکردم ، از دیروز داره پیام تبریک روز معلم میاد🙈🙈🙈
اولا که چاکرخواتونم
ادعای معلمی و استادی و مربیگری و هیچی ندارم
اگر از واژه ی استاد و مربی و معلم و هنرجو و ... استفاده میکنم ، فقط به خاطر درک مطلب هست ، وگرنه ادعایی در کار نیست
تا حالا هزار بار گفتم ، بازم میگم
من نکات بسیار زیادی از بچه های شکرک بنفشم آموختم و همچنان هم با افتخار دارم می آموزم
بعضی از شما هم سنِ مامان من هستین و کوله باری از تجربه
هنوز کو تا من به گردِ پای شما برسم
خلاصه که شرایطی فراهم شده که دور هم داریم یاد میگیریم و رشد میکنیم
و شکر لِلّه 🙏🙏🙏
.
.
لیست نداریم☺️☺️
پولُ بیخیال شین ، بر اساس نیازتون شرکت کنین.👌👌
فقط یه دونه کلاسُ میتونین انتخاب کنین.
اسمشو پی وی بهم بگین ،تا روز ولادت امام رضا ع فرصت دارین در اون کلاس با این شهریه ثبت نام کنین.
💜💜💜
اگر تازه کار هستین و نیازمند راهنمایی ، سوالاتتونو پی وی ازم بپرسین ، تا جایی که بتونم صادقانه راهنماییتون میکنم.
@zahrakheirabadi1395
.
.
فقط یه نکته
تک آیتمی ها تخفیف ندارن.
البته اینو فکر کنم همتون میدونین☺️☺️
در مجموعه ی شکرک بنفشمون تک آیتمی ها هیچ وقت تخفیف نمیخورن.
البته ( فلافل ، کوکی کویری ، مرغ گالانتین ، بستنی سنتی ) اینا درسته تک آیتمی هستن ،اما چون به صورت یک کلاس مجزا تعریف شدن ، تخفیف دارن.
.
.
بچه ها
اگر در این جمع عزیزی هست که هنوز کلاس کباب لقمه ی منو شرکت نکرده ، بدون ذره ای شک و تردید
عنایت بفرمایید
بدون ذره ای شک و تردید در این کلاس شرکت کنه لطفا ☺️☺️☺️
یه روز از خودتون بابت شرکت در این کلاس تشکر میکنین.
یعنی پرطرفدارترین کلاس منه ها
ماشاءالله بچه ها اکثرا اکتیو
اصلا این کلاس رو دست نداره☺️☺️
.
.
سلام به روی ماهتون
وقتتون بخیر و شادی
در بین اعضای خانواده ی شکرک بنفشمون ، معلم زیاد داریم.
دست بوس همتونم
همیشه معلم هامو دوست داشتم و برام خیلی عزیز و محترم بودن
کلا حس خوبی نسبت به معلم ها دارم
روزتون مبارک مهربونا
همیشه شاد و پر انرژی باشین
😘💜😘
و مرسی که اینجا هستین و به من اجازه دادین بهتون خدمت کنم💜💜💜
.