.
از دیشب تا کنون هر زیارتگاهی رفتم
اول دو رکعت نماز زیارت به نیابت امام زمان عج خوندم ، بعد دو رکعت به نیابت حاج حسن و فرمانده که در زندگی من تکرار نشدنی هستن و بعد دو رکعت به نیابت بچه های شکرک بنفشم
ریا نشه ، ولی یه همچین جایگاهی تو زندگی من دارین 😘😘
به عبارتی میشه گفت:
تاج سرین 👑💜👑
.
.
یه چیزی بگم
از دی ماه تا الان پنج بار عزم سفر کردم ، حتی یکبار گذرنامه رو هم تحویل کاروان دادم ، اومدم هزینه ی سفرُ کارت بکشم ، دیدم ای وای ، کارتمُ خونه جا گذاشتم ، گفتن اشکالی نداره شماره حساب برات میفرستیم بعدا واریز کن ،همین که گذرنامه رو تحویل دادی و قرداد امضا کردی ، از نظر ما قطعی هست.
اما مسأله ای پیش آمد که چند روز بعد رفتم و گذرنامه رو پس گرفتم🤦♀
امام حسین جانم چهار ماه قشنگ منو چلوند ، بعد اذن سفر داد
مگه میشه ذوق نداشت
مگه میشه
مگه میشه....
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
در ادامه
ضریح مطهر حضرت ابوالفضل علیه السلام را مجازی زیارت کنید 🙏🙏
.
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
سپس محموله را دریابید و هر کدوم یه قسمتی از این محموله رو سند بزنین به نام خودتون👌
.
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
ضریح امام حسین ع و مزار مبارک شهدای کربلا
دلم میخواست یه جوری از اینجا براتون عکس و فیلم بذارم که قشنگ حسش کنین.
اما عکاسی و فیلمبرداری اطراف ضریح مطهر ممنوعه و به شدددددددددت سخت گیری میکنن.
امروز بعد نماز صبح رفتم زیارت ، گوشیم همینجوری دستم بود ، خانمی که خادم بودن اومدن و گفتن داری عکس میگیری؟
گفتم نه ، صفحه ی گوشیمو برگردوند سمت خودش ، دید خاموشه
بازم راضی نشد و دکمه ی کنار گوشیمو زد ، دید صفحش قفله
اون وقت دیگه خیالش راحت شد و رفت
😐😐😐😐
البته حق دارن سخت بگیرن ، با وجود تمام این سخت گیری ها ، بازم همه گوشی به دست هستن😁 ، اما خُب رفتارِ امروز این خانوم خیلی جالب نبود🤷♀🤷♀
.
34.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
مقام امام زمان عج و نهر حسینی و دعای استغاثه به امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف🙏🙏🙏
.