eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. نیک آغاز کنیم ☺️ سلام به روی ماهتون 💜😘 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. نیک آغاز کنیم یا چی ؟؟🤷‍♀🤷‍♀ واقعا نمیدونم ماه محرم نیکه یا نه؟ نمیدونم🚶‍♀🚶‍♀🚶‍♀ ولی خیلی خوب میدونم که بسیار محترمه 🙏🙏🙏 .
. شما هم مثل من ، وقتی با یه نفر راحت هستین ، تو این ظرفها واسش خوشمزه جات میکشین ، یا فقط من کج سلیقه أم؟ 🙈🙈🙈 😁😁😁 🙃🙃🙃 🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ .
. شما هم مثل من ، وقتی می‌خواین خوشمزه جات نوش جان کنین ، می گردین و یه ظرف قشنگ برای سرو انتخاب میکنین ، یا فقط من خودمو تحویل میگیرم ؟؟ ☺️☺️☺️ 💜💜💜 😎😎😎 .
. بیاین بگین شما هم مثل من هستین تا احساس تنهایی نکنم 🙃🙃🙃 🤭🤭🤭 .
. 😐😐😐😐 رفتم ظرفا رو شستم و برگشتم دیدم چی همه کج سلیقه اینجا داریم 🚶‍♀🚶‍♀🚶‍♀🚶‍♀ ولی میدونین قشنگی ماجرا کجاست؟ اینجا که اکثرا به این حجم از بی سلیقگی افتخار هم کرده بودین😂😂😂 خیلی خوبه که از خودتون راضی هستین 😁😁😁 .
. ای ننه😍 این حجم از زیباییِ نگاه ، برای من قابل هضم نیست 😉😉 به نظر من این کار دقیقا کج سلیقگی هست 😁😁😁 وگرنه می‌تونستیم شال و کلاه کنیم و بریم چند تا ظرف قشنگ بخریم و برگردیم ☺️ .
. منم خیلی بدم میاد تو این ظرفها برای کسی چیزی ببرم☺️☺️ و متقابلاً خیلی بدم میاد کسی تو این ظرفها برای من چیزی بیاره🙃🙃 به نظرم یه جور بی احترامی محسوب میشه ولی دوستمون به نکته ی قشنگی اشاره کردن اینکه ظرف رو برگردونن این عزیزی که براش توی این ظرف خوشمزه جات کشیدم ، هر ظرفی ببره دیگه برنمیگردونه🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ و من خیلی بدم میاد ظرفامو ببرن و دیگه برام نیارن ، یا آسیب دیده بیارن🙃🙃 معمولا همیشه ظرف یکبار مصرف سفید تو کارگاه دارم و تو اون ظرف ها می کشم ، امروز نداشتم و فرصت بیرون رفتن هم نبود فلذا به ظرف پنیر ماسکارپونه روی آوردم 🙈🙈🙈 .
. و اما چرا ظرف های پنیر ماسکارپونه رو نگه میدارم؟؟ روزهایی که می‌خوام سفارشات کافه رو بزنم این ظرف ها عصای دست منه چون در داره ، برای استراحت خمیر کوکی بهترین گزینه أس چون سبکه ، برای وزن کشی مواد اولیه عالیه و نکته ی خوب بعدیش اینه که ، اگر از ارتفاع بیفته سر و صدا نداره و نمیشکنه دیگه همتون در جریان که جغدتون شب کاره و حجم زیادی از کاراشُ شبا انجام میده تا به حال چند بار پیش اومده که نصف شب ظرف استیل از دستم افتاده و فرداش مامی تذکر داده که تو چرا اینقدر صدای نا به هنحار تولید میکنی😁😁😁 درسته بین کارگاه و خونه سی ثانیه فاصله أس😉😉 درها هم بسته أس ، ولی نصف شب صدا می پیچه دیگه خلاصه که این ظرف ها برای روزهایی که سفارشات کافه رو میزنم ، عالی ترین هستن ☺️☺️☺️ . .