4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
نیک آغاز کنیم یا چی ؟؟🤷♀🤷♀
واقعا نمیدونم ماه محرم نیکه یا نه؟
نمیدونم🚶♀🚶♀🚶♀
ولی خیلی خوب میدونم که بسیار محترمه
🙏🙏🙏
.
.
😐😐😐😐
رفتم ظرفا رو شستم و برگشتم دیدم چی همه کج سلیقه اینجا داریم
🚶♀🚶♀🚶♀🚶♀
ولی میدونین قشنگی ماجرا کجاست؟
اینجا که اکثرا به این حجم از بی سلیقگی افتخار هم کرده بودین😂😂😂
خیلی خوبه که از خودتون راضی هستین
😁😁😁
.
.
منم خیلی بدم میاد تو این ظرفها برای کسی چیزی ببرم☺️☺️
و متقابلاً خیلی بدم میاد کسی تو این ظرفها برای من چیزی بیاره🙃🙃
به نظرم یه جور بی احترامی محسوب میشه
ولی دوستمون به نکته ی قشنگی اشاره کردن
اینکه ظرف رو برگردونن
این عزیزی که براش توی این ظرف خوشمزه جات کشیدم ، هر ظرفی ببره دیگه برنمیگردونه🤷♀🤷♀🤷♀
و من خیلی بدم میاد ظرفامو ببرن و دیگه برام نیارن ، یا آسیب دیده بیارن🙃🙃
معمولا همیشه ظرف یکبار مصرف سفید تو کارگاه دارم و تو اون ظرف ها می کشم ، امروز نداشتم و فرصت بیرون رفتن هم نبود
فلذا به ظرف پنیر ماسکارپونه روی آوردم
🙈🙈🙈
.
.
و اما چرا ظرف های پنیر ماسکارپونه رو نگه میدارم؟؟
روزهایی که میخوام سفارشات کافه رو بزنم این ظرف ها عصای دست منه
چون در داره ، برای استراحت خمیر کوکی بهترین گزینه أس
چون سبکه ، برای وزن کشی مواد اولیه عالیه
و نکته ی خوب بعدیش اینه که ، اگر از ارتفاع بیفته سر و صدا نداره و نمیشکنه
دیگه همتون در جریان که جغدتون شب کاره و حجم زیادی از کاراشُ شبا انجام میده
تا به حال چند بار پیش اومده که نصف شب ظرف استیل از دستم افتاده و فرداش مامی تذکر داده که تو چرا اینقدر صدای نا به هنحار تولید میکنی😁😁😁
درسته بین کارگاه و خونه سی ثانیه فاصله أس😉😉 درها هم بسته أس ، ولی نصف شب صدا می پیچه دیگه
خلاصه که این ظرف ها برای روزهایی که سفارشات کافه رو میزنم ، عالی ترین هستن
☺️☺️☺️
.
.
.
ولش کنین
بیاین بزنین روی این لینک و رسپی شله زرد رو یه جا واسه خودتون یادداشت کنین.
در ایام پیش رو ، به دردتون میخوره
https://eitaa.com/violetsugarr/879
رسپیش اینجاست☝️☝️☝️
.