eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
روز معلم امسال هم گذشت و از دیروز صبح پیام های پر مهر شما شروع شد و همچنان ادامه دارد... و باز هم مثل هر سال بیشترین آورده ای که این تبریک ها برای من داشت احساس مسئولیت پذیری بیش از پیش بود و تمااااااااام آموزش دادن واقعا کار سختیه، سخت اما بینهایت شیرین اگر در جایگاه مربی قرار گرفتین ، بدونین که آموزش های شما ، میتونه مسیر زندگی آدم ها رو تغییر بده حالا چه حسی دارین؟؟ شما رو با این تفکر و این احساس تنها میذارم و خودم ترجیح میدم خیلی بهش فکر نکنم ، چون دیوونه میشم😂😂😂
درود و دو صد بدرود زهرا آمد ، با یک پیام اخلاقی و یا شاید هم غیراخلاقی😁😁😁 من میگم چی شده ، بعد شما تشخیص بدین که این کار خوبه یا بده؟؟ به نظر من که خوبه😁😁😁
آقا اولین باری که من خواستم فیلم آموزشی در ایتا آپلود کنم ، فیلم آموزش کیک باقلوا بود ، با حجم ۷۰ مگ که ایتا جان این فیلم رو ارسال نکرد و خطا داد و گفت بیشتر از پنجاه مگ نمیتونین ارسال کنین 😐😐😐 تو افق محو شدم و اومدم تو کانال یه کم غر زدم که این چه اپلیکیشنی هست ، یعنی چی تا پنجاه مگ و ..... یکی دو بار دیگه هم هعی همینجوری اومدم از ضعف های ایتا گفتم و غر زدم😁😁 آخه من سالها در تلگرام بودم و انصافا اپلیکیشن خوبیه و همچنان معتقدم سه هیچ از تمام اپلیکیشن های هم تراز خودش جلو هست👌👌👌 یه روز ، یه دوست عزیزی اومدن پی وی و گفتن چرا اینقدر از ایتا گله و شکایت میکنی ؟ ایتا روز به روز در حال پیشرفته ما باید ازش حمایت کنیم و ... منم گفتم بله ، درست میگین و از اون به بعد دیگه غر نزدم گذشت و گذشت تا اینکه دو هفته پیش ، دوست عزیزی به من پیام دادن و گفتن خانم خیرآبادی تا به حال چند بار دیدم که تو کانالتون از محدودیت حجم ارسال فیلم ها گفتین و از این بابت ناراحتین ظاهراً روشی وجود داره که میشه فیلم ها رو تا حجم ۱۰۴ مگ ارسال کرد ، فلان شخص ، در فلان کانال یه دوره ی آموزشی در مورد ایتا داره و این روش رو آموزش داده منم از ایشون تشکر کردم و رفتم و عضو اون کانال شدم و دوره ی ایتا رو خریدم و این روش رو یاد گرفتم و هم اکنون از شدت خوشحالی در پوست خود نمیگنجم😎😎😎😎
نکته : اگر من غر نمیزدم ، آیا شما متوجه این مشکل من می‌شدین؟ که بعدش بخواین بهم دوره ی آموزشی معرفی کنین که من برم اون دوره رو بخرم که حالا رو ابرا باشم ؟؟؟ هان؟؟؟؟؟ حالا بگین ببینم غر زدن خوبه یا بده😁😁🤪🤪
تازه من این دوره رو فقط و فقط و فقط برای یادگیری همین یک تکنیک خریدم و هیچ توقع دیگه ای ازش نداشتم اما وقتی نشستم پاش دیدم Wooooooooooooow😍😍😍 چقدررررررر نکات درجه یک دارن آموزش میدن👌👌👌 باری دیگر در برابر عظمت معجزه ی آموزش سر تسلیم فرود می آوریم🙏🙏🙏
بیشتر فیلم های آموزشی من حجمی بین ۷۰ تا ۱۰۰ مگ دارن. تا به حال مجبور بودم برای ارسال فیلم ها در ایتا ، فیلمو دو قسمت کنم و دوباره ویرایش بزنم و ببرم تو سیستم حجمشو کم کنم و ... واقعا درد سر ساز بود و به همین دلیل حوصلم نمیشد کانالهای آموزشی رو از تلگرام منتقل کنم ایتا اما حالا دیگه این مشکل رو ندارم و از بابت این آموزش جدید که به معنای واقعی کلمه نوش جانم شد ، خدا رو شکر میکنم🙏🙏🙏🙏 و مرسی از شما که حواستون به من هست و دغدغه های من براتون مهمه و بهم راهکار میدین خیلی دوستتون دارم🌹🌹🌹 خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد دوستتون دارم💜💜💜
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر چه گل بنفش تو دنیا هست ،تقدیم وجود پر مهرتون☺️☺️☺️
عع عع عع عع باز که شوخی های منو جدی گرفتین🙈🙈🙈 غر زدن کار بدیه آقا ، باعث میشه فرکانستون بیاد پایین غر نزنین ، ولی اعتراض بکنین😉😉 اعتراض به جا ، عموما سازنده اس👌👌👌
انشاءالله ، به امید خدا روز جمعه بنر ثبت نام کلاس سوسیس و کالباس و برگر رو میذارم براتون. چرا جمعه؟ چون همه از شنبه شروع میکنن ،من دلم نمی‌خواد مثل همه باشم😁😁
بچه ها یه سری سوالا در مورد کلاس سوسیس و کالباس می‌پرسین که من تعجب میکنم مثلا تو این کلاس ترکیب ادویه هم بهمون آموزش میدین؟ فرآوری تکه های نمایشی رو هم میگین ؟؟ 😐😐😐 خب عزیزانم مگر میشه سوسیس و کالباس بدون ادویه؟ قطعا آموزش میدم مگر میشه تکه ی نمایشی تو ژامبون بزنم و به شما آموزش ندم🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ حتما آموزشش رو داریم جالبه برام که من اصلا این چیزها رو در بنر ثبت نام نمیارم ، چون به نظرم از بدیهیات آموزش هستن🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ ولی اینجوری که شما دارین سوال می‌پرسین ، فک کنم باید اینها رو هم در بنر بگنجونم😁😁😁