روز معلم امسال هم گذشت و از دیروز صبح پیام های پر مهر شما شروع شد و همچنان ادامه دارد...
و باز هم مثل هر سال
بیشترین آورده ای که این تبریک ها برای من داشت
احساس مسئولیت پذیری بیش از پیش بود و تمااااااااام
آموزش دادن واقعا کار سختیه، سخت اما بینهایت شیرین
اگر در جایگاه مربی قرار گرفتین ، بدونین که آموزش های شما ، میتونه مسیر زندگی آدم ها رو تغییر بده
حالا چه حسی دارین؟؟
شما رو با این تفکر و این احساس تنها میذارم و خودم ترجیح میدم خیلی بهش فکر نکنم ، چون دیوونه میشم😂😂😂
درود و دو صد بدرود
زهرا آمد ، با یک پیام اخلاقی و یا شاید هم غیراخلاقی😁😁😁
من میگم چی شده ، بعد شما تشخیص بدین که این کار خوبه یا بده؟؟
به نظر من که خوبه😁😁😁
آقا اولین باری که من خواستم فیلم آموزشی در ایتا آپلود کنم ، فیلم آموزش کیک باقلوا بود ، با حجم ۷۰ مگ
که ایتا جان این فیلم رو ارسال نکرد و خطا داد و گفت بیشتر از پنجاه مگ نمیتونین ارسال کنین
😐😐😐
تو افق محو شدم و اومدم تو کانال یه کم غر زدم که این چه اپلیکیشنی هست ، یعنی چی تا پنجاه مگ و .....
یکی دو بار دیگه هم هعی همینجوری اومدم از ضعف های ایتا گفتم و غر زدم😁😁 آخه من سالها در تلگرام بودم و انصافا اپلیکیشن خوبیه و همچنان معتقدم سه هیچ از تمام اپلیکیشن های هم تراز خودش جلو هست👌👌👌
یه روز ، یه دوست عزیزی اومدن پی وی و گفتن
چرا اینقدر از ایتا گله و شکایت میکنی ؟
ایتا روز به روز در حال پیشرفته
ما باید ازش حمایت کنیم و ...
منم گفتم بله ، درست میگین
و از اون به بعد دیگه غر نزدم
گذشت و گذشت
تا اینکه دو هفته پیش ، دوست عزیزی به من پیام دادن و گفتن خانم خیرآبادی تا به حال چند بار دیدم که تو کانالتون از محدودیت حجم ارسال فیلم ها گفتین و از این بابت ناراحتین
ظاهراً روشی وجود داره که میشه فیلم ها رو تا حجم ۱۰۴ مگ ارسال کرد ، فلان شخص ، در فلان کانال یه دوره ی آموزشی در مورد ایتا داره و این روش رو آموزش داده
منم از ایشون تشکر کردم و رفتم و عضو اون کانال شدم و دوره ی ایتا رو خریدم و این روش رو یاد گرفتم و هم اکنون از شدت خوشحالی در پوست خود نمیگنجم😎😎😎😎
نکته :
اگر من غر نمیزدم ، آیا شما متوجه این مشکل من میشدین؟
که بعدش بخواین بهم دوره ی آموزشی معرفی کنین
که من برم اون دوره رو بخرم
که حالا رو ابرا باشم
؟؟؟
هان؟؟؟؟؟
حالا بگین ببینم غر زدن خوبه یا بده😁😁🤪🤪
تازه
من این دوره رو فقط و فقط و فقط برای یادگیری همین یک تکنیک خریدم و هیچ توقع دیگه ای ازش نداشتم
اما وقتی نشستم پاش
دیدم
Wooooooooooooow😍😍😍
چقدررررررر نکات درجه یک دارن آموزش میدن👌👌👌
باری دیگر در برابر عظمت معجزه ی آموزش سر تسلیم فرود می آوریم🙏🙏🙏
بیشتر فیلم های آموزشی من حجمی بین ۷۰ تا ۱۰۰ مگ دارن.
تا به حال مجبور بودم برای ارسال فیلم ها در ایتا ، فیلمو دو قسمت کنم و دوباره ویرایش بزنم و ببرم تو سیستم حجمشو کم کنم و ...
واقعا درد سر ساز بود و به همین دلیل حوصلم نمیشد کانالهای آموزشی رو از تلگرام منتقل کنم ایتا
اما حالا دیگه این مشکل رو ندارم و از بابت این آموزش جدید که به معنای واقعی کلمه نوش جانم شد ، خدا رو شکر میکنم🙏🙏🙏🙏
و مرسی از شما که حواستون به من هست و دغدغه های من براتون مهمه و بهم راهکار میدین
خیلی دوستتون دارم🌹🌹🌹
خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد دوستتون دارم💜💜💜
عع عع عع عع
باز که شوخی های منو جدی گرفتین🙈🙈🙈
غر زدن کار بدیه آقا ، باعث میشه فرکانستون بیاد پایین
غر نزنین ، ولی اعتراض بکنین😉😉
اعتراض به جا ، عموما سازنده اس👌👌👌
بچه ها یه سری سوالا در مورد کلاس سوسیس و کالباس میپرسین که من تعجب میکنم
مثلا
تو این کلاس ترکیب ادویه هم بهمون آموزش میدین؟
فرآوری تکه های نمایشی رو هم میگین ؟؟
😐😐😐
خب عزیزانم
مگر میشه سوسیس و کالباس بدون ادویه؟
قطعا آموزش میدم
مگر میشه تکه ی نمایشی تو ژامبون بزنم و به شما آموزش ندم🤦♀🤦♀🤦♀
حتما آموزشش رو داریم
جالبه برام که من اصلا این چیزها رو در بنر ثبت نام نمیارم ، چون به نظرم از بدیهیات آموزش هستن🤷♀🤷♀🤷♀
ولی اینجوری که شما دارین سوال میپرسین ، فک کنم باید اینها رو هم در بنر بگنجونم😁😁😁