تازه
من این دوره رو فقط و فقط و فقط برای یادگیری همین یک تکنیک خریدم و هیچ توقع دیگه ای ازش نداشتم
اما وقتی نشستم پاش
دیدم
Wooooooooooooow😍😍😍
چقدررررررر نکات درجه یک دارن آموزش میدن👌👌👌
باری دیگر در برابر عظمت معجزه ی آموزش سر تسلیم فرود می آوریم🙏🙏🙏
بیشتر فیلم های آموزشی من حجمی بین ۷۰ تا ۱۰۰ مگ دارن.
تا به حال مجبور بودم برای ارسال فیلم ها در ایتا ، فیلمو دو قسمت کنم و دوباره ویرایش بزنم و ببرم تو سیستم حجمشو کم کنم و ...
واقعا درد سر ساز بود و به همین دلیل حوصلم نمیشد کانالهای آموزشی رو از تلگرام منتقل کنم ایتا
اما حالا دیگه این مشکل رو ندارم و از بابت این آموزش جدید که به معنای واقعی کلمه نوش جانم شد ، خدا رو شکر میکنم🙏🙏🙏🙏
و مرسی از شما که حواستون به من هست و دغدغه های من براتون مهمه و بهم راهکار میدین
خیلی دوستتون دارم🌹🌹🌹
خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد دوستتون دارم💜💜💜
عع عع عع عع
باز که شوخی های منو جدی گرفتین🙈🙈🙈
غر زدن کار بدیه آقا ، باعث میشه فرکانستون بیاد پایین
غر نزنین ، ولی اعتراض بکنین😉😉
اعتراض به جا ، عموما سازنده اس👌👌👌
بچه ها یه سری سوالا در مورد کلاس سوسیس و کالباس میپرسین که من تعجب میکنم
مثلا
تو این کلاس ترکیب ادویه هم بهمون آموزش میدین؟
فرآوری تکه های نمایشی رو هم میگین ؟؟
😐😐😐
خب عزیزانم
مگر میشه سوسیس و کالباس بدون ادویه؟
قطعا آموزش میدم
مگر میشه تکه ی نمایشی تو ژامبون بزنم و به شما آموزش ندم🤦♀🤦♀🤦♀
حتما آموزشش رو داریم
جالبه برام که من اصلا این چیزها رو در بنر ثبت نام نمیارم ، چون به نظرم از بدیهیات آموزش هستن🤷♀🤷♀🤷♀
ولی اینجوری که شما دارین سوال میپرسین ، فک کنم باید اینها رو هم در بنر بگنجونم😁😁😁
😅😅😅😅
تعداد هنرجوهایی که ابتدا فقطو فقط و فقط برای رفع نیازهای خانواده کلاسهای منو شرکت میکنن و یه گارد خاصی در برابر سفارش گرفتن دارن کم نیستن
اما همین دلبرکا، بعد یه مدت ، میزنن تو کار سفارش همچین و همچون😎😎😎
یک نمونه ی بارز ، خانم حیدری
ایشون تا یک سال بعد از شرکت در کلاس من حتی برای خودشون هم درست نمیکردن😂😂😂
بعد که یه بار درست کردن و دیدن آااااااااااااااا
اینا چی باحالن و متوجه شدن تا به حال در گمراهی آشکار به سر میبردن 😁، خیلی فرز و سریع زدن تو کار ثبت سفارش و الان ماشاءالله ، هزار ماشاءالله
فول امکانات شدن و جدیدترین و به روزترین ابزار رو خریدن و عین بنز دارن سفارش میگیرن😎😎😎
و اعتراف میکنم که تعداد هنرجوهایی که در این کلاس الان از خود من حرفه ای تر شدن ، بسیار زیاد هستن
گویند : کار نیکو کردن از پر کردن است👌👌👌
من ماهی یکبار یا دو ماهی یکبار ، در حد پنج شش کیلو برای مصرف خانواده و خواهر و برادرم درست میکنم
هنرجو هام هفته ای چندین و چند کیلو برای سفارش درست میکنن
خب طبیعیه که تجربشون از من بیشتر باشه دیگه😅😅😅
بهشون افتخار میکنم ☺️☺️☺️☺️
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطافت این هوای بارونی درتنکابن تقدیم نگاه زیبای شما .(گفتم کمی بارون ببینیدباهم لذت تماشا ببریم)
یعنی من فدای شما نشم که از این کلیپ ها برام میفرستین☺️☺️☺️
یعنی من ذوق مرگ نشم که تو دل بارون به یاد منین😍😍😍
یعنی من به خاطر اینهمه مهر و محبتتون خدا رو شکر نکنم🙏🙏🙏
این کاراتون خیییییییلی برام ارزش داره و یادم میمونه🙏🙏🙏💜💜💜🌹🌹🌹