.
یه ایده ی بسته بندی خیلی راحت ، آسون ، سریع ، زیبا
من این پاکت ها رو خیلی دوست دارم.
مشهدی ها برین بلوار دستغیب ، از اینا اونجا پیدا میکنین.
این کافه ای که من براشون کوکی میزنم ، قبلا کوکی هاشونو توی این پلاستیک ها میذاشتن ، درشو منگنه میکردن و لوگوی خودشونو میچسبوندن روش.
البته الان مدل بسته بندیشون عوض شده .
ولی این بسته بندی همچنان زیباست.
و لازم به ذکره که این پاکت ها در ابعاد مختلف در بازار موجوده ، برای یه دونه کوکی شما میتونین پاکتی رو بخرین که ارتفاع کمتر و عرض بیشتری داشته باشه .
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
.
اینم قشنگه
رُخِ کارُ کارخونه ای کرده👌👌
اون مقوای کَفِش فکر نمیکنم به راحتی توی بازار پیدا بشه ، اما اگر برای سفارش گرفتن میخواین و حجم زیاد لازمتون میشه
تشریف ببرین بین پروین اعتصامی ۱۲ و ۱۴ ، مجموعه ی کارتن سازی بهار ، ابعاد بدین براتون طراحی و اجرا میکنن.
اما اونا در حجم بالا سفارش میگیرن.
بنابراین فقط واسه دوستانی که سفارش کوکی میگیرن ، مقرون به صرفه أس.
کسی که فقط واسه جوجه هاش کوکی میسازه ، شاید این ایده قابل اجرا نباشه ، مگر اینکه خودش خلاقیت به خرج بده و با مقواهای گِرَم بالا این طرحُ اجرا کنه.
مقوای گِرم بالا رو از فروشگاههای لوازم تحریر میتونین تهیه کنین.
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
ببخشید عکس تاره ، به تاری عکس توجه نکنین ، ایده ی بسته بندی رو دریابین🤌
چقدر ساده ، چقدر زیبا ، چقدر شیک ، چقدر کاربردی
با یه پلاستیک ساده ، یه کاغذ گیپور ، یه کاغذ کرافت و یه نخ کنفی
که همش به سادگی تو بازار پیدا میشه ☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
اینم ساده و زیبا و کودک پسنده
ولی قبلی شیک تر بود
مگه نه؟؟😉😉
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
بسیار ساده
متریال در دسترس
در عین حال زیبا
☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
و اینم گذاشتم برای آخر
چونکه دیگه خییییییییییییییلی ساده أس.
فروشگاه لوازم قنادی ترانه دیشب در استوری های پیج اینستاگرامشون فکر میکنم چهل ، پنجاه طرح مختلف از این پلاستیک ها رو اعلام موجودی کردن.
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
بچه ها اگر از این ایده ها استفاده کردین ، برام عکس بفرستین .
اگر احساس کنم محتواهای این مدلی براتون مفیده ، بازم میذارم.
وگرنه که الکی کالری نسوزونم 😉😉
.
.
😅😅😅
اینجا رو
استیکر که خوبه که
الان دقیقا دو ساله که هر هدیه ای به سمت و سوی من اومده یا بنفش بوده ، یا با کاغذ کادوی بنفش و روبان بنفش دیزاین شده بوده.
هفته ی پیش در حال مرتب کردن کمد لباسم بودم که خندم گرفت و با خودم گفتم من دیگه نباید بنفش بخرم.
تمام تی شرت هام بنفش بودن ،فقط یه دونه زرد ،یه دونه سبز
بقیه همه بنفش
اکثرا هم یا هدیه بودن یا خواهرم و خانم داداشم تو بازار دیدن و برام خریدن و لطف کردن پولشو باهام حساب کردن😁😁
به این نتیجه رسیدم که خودم دیگه لباس بنفش نخرم ، همین بنفشی جاتی که اطرافیان میخرن کافیه ، خودم یه ذره رنگی رنگی تر بخرم 😉😉
که البته فکر نمیکنم پای این تصمیمم بمونم
🙃🙃🙃
.