.
بچه ها اگر از این ایده ها استفاده کردین ، برام عکس بفرستین .
اگر احساس کنم محتواهای این مدلی براتون مفیده ، بازم میذارم.
وگرنه که الکی کالری نسوزونم 😉😉
.
.
😅😅😅
اینجا رو
استیکر که خوبه که
الان دقیقا دو ساله که هر هدیه ای به سمت و سوی من اومده یا بنفش بوده ، یا با کاغذ کادوی بنفش و روبان بنفش دیزاین شده بوده.
هفته ی پیش در حال مرتب کردن کمد لباسم بودم که خندم گرفت و با خودم گفتم من دیگه نباید بنفش بخرم.
تمام تی شرت هام بنفش بودن ،فقط یه دونه زرد ،یه دونه سبز
بقیه همه بنفش
اکثرا هم یا هدیه بودن یا خواهرم و خانم داداشم تو بازار دیدن و برام خریدن و لطف کردن پولشو باهام حساب کردن😁😁
به این نتیجه رسیدم که خودم دیگه لباس بنفش نخرم ، همین بنفشی جاتی که اطرافیان میخرن کافیه ، خودم یه ذره رنگی رنگی تر بخرم 😉😉
که البته فکر نمیکنم پای این تصمیمم بمونم
🙃🙃🙃
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. دوستتون دارم ☺️ .
.
بچه ها
این دوستمون که این عکسو در گروه رفع اشکال گذاشته بودن ، الان یه پیام دیگه گذاشتن.
پیامشونو بخونین👇👇
مخصوصا دو خط آخرش👌
.
.
خوندین؟
نوشتن که :
همسرم گفته قشنگ بسته بندی شده بود ، سر ذوق اومدم
☺️☺️☺️
.