.
بچه ها
تخفیف تک آیتم کلوچه ی فومن تا پایان شهریور ماه بود ، اما از ابتدای مهر ، هر روز که من ایتا رو باز میکنم ، یکی از اولین پیام هایی که میبینم و میخونم ، همینه
درخواست ثبت نام برای این کلاس
و در اتفاقی نادر😁😉 ، همچنان با تخفیف دارم ثبت نام میکنم.
چرا؟
به دو دلیل :
۱) اینقدر این کلوچه خوبه که قَلْبأ ، دلم می خواد همتون یادش بگیرین.☺️
۲) روزهای اخر شهریور و روزهای آخر اسفند ، همیشه جزء شلوغ ترین روزهای زندگی آدم هاست و دلیل بچه ها برای جا موندن از پروسه ی ثبت نام ، تا حدی منطقیه👌
.
.
خلاصه که این کلاس هنوز با تخفیف ثبت نام میشه.
اگر جا موندین و اگر دلتون می خواد فرآیند پخت و آماده سازی اصیل ترین کلوچه ی ایرانی رو یاد بگیرین ، روی لینک زیر ضربه بزنین و اطلاعات ثبت نام کلاسُ ببینین.
https://eitaa.com/violetsugarr/11688
اطلاعات ثبت نام ☝️☝️☝️
.
و اگر دوست دارین ، نظر هنرجو ها رو در مورد این کلوچه بدونین ، روی لینک زیر ضربه بزنین و نظراتشونو بخونین 👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/11691
مطمئن هستم ، بعد از خوندن نظرات بقیه ، تشویق میشین که این کلوچه رو یاد بگیرین و البته که روزی بابت یادگیری این آیتم آموزشی ، از خودتون تشکر خواهید کرد ☺️
.
.
این پیامم بخونین☝️☝️
مال همین نیم ساعتِ قبله
یکی از اتفاقاتی که در تمام گروههای رفع اشکالم میفته اینه که ، بچه ها با دیدن فعالیت بقیه ی اعضای گروه ، سر ذوق میان که برن سراغ آیتم های آموزشی و این خیلی خوبه
اینو دوست دارم👌👌
میدونم خیلی ها کلاس شرکت میکنن و هیچ استفاده ای از اون کلاس نمیکنن و این واقعا بده
فایل های آموزشی من حرمت داره 😎😎
والا
نباید یه گوشه خاک بخوره
من برای تهیه ی این فایلها خیلی زحمت میکشم ،دلم می خواد نتیجه ی زحماتمو ببینم☺️☺️
.
.
بخونین ☝️☝️☝️
به نظرتون چی میشه که یه نفر ، در طول دو هفته ، پنج بار این کلوچه رو درست میکنه ؟
☺️☺️☺️☺️
.
.
اینم بخونین ☝️☝️
مهمون شمالیم گفته که تو خودِ فومن هم کلوچه به این خوشمزگی نمیتونی پیدا کنی
🙃🙃🙃
.