از صبح تا حالا ، سه تا عکس از کیک شاتوت رسیده 😎😎😎
لطفا عکس ها رو برای ادمین هم بفرستین
@violetsugar_admin1
بچه ها من در کلاس برگر شش خمیر برگر آموزش دادم اما تمام هنرجو هام ، بلا استثنا دارن با رسپی برگر گوشت شصت درصد و برگر مرغ هفتاد درصد سفارش میگیرن.
داخل رسپی این دو تا برگر پنیر لبنه به کار رفته و فوق العاده برگر لذیذی از آب درمیاد.
دوستانی که کلاس برگر رو شرکت کردین ، اول از همه برین سراغ این دو تا رسپی، یقین دارم شگفت زده میشید☺️☺️
قسمتی از چت من با یکی از هنرجوهای کلاس برگر
ایشون و همسرشون هر دو استاد دانشگاه هستن و قصد مهاجرت دارن ، یکی از اصلی ترین دغدغه هاشون اینه که در خارج از کشور ، ایزی برگر پیدا نمیشه و نمیتونن اونجا برگر درست کنن😁😁
در پکیج برگر برای برگر گوشت ۶۰ درصد و مرغ ۷۰ درصد ، احتیاج به ایزی برگر داریم.
لازم به ذکره که ایشون چندین کلاس از اساتید مختلف در رابطه با برگر شرکت کردن و پس از تست چندین خمیر برگر ، برگر گوشت شصت و مرغ هفتاد درصد پکیج آموزشی من شده فیوریتشون😅😅 و حالا نگران از عدم وجود ایزی برگر در خارج از کشور🤷♀🤷♀🤷♀