خدایی از رو پشت بوم همسایه دارم براتون پست میذارم 😂😂😂
من اینجوری دلم پیش شماست🤪🤪🤪
و اما هدیه ی من به هنرجو های کلاس سوسیس و کالباس
☺️☺️☺️☺️
آپدیت رایگان دوره😎😎😎😎
این آپدیت شامل چیاست؟؟
۱) پر کردن کاور با دستگاه پر کن👌👌
۲) پیچیدن سوسیس انگشتی ، کوکتل ، آلمانی ، هات داگ و کالباس بدون نخ و بست
۳) ژامبون مثلثی
😎😎😎
بچه ها جونم همین طور که گفتم من این پکیج رو سه سال پیش ضبط کردم.
همچنان معتقدم که این رسپی ها عالی ترین هستن و تمام رسپی هایی که بعد از این کلاس ، اساتید مختلف آموزش دادن ، از نظر من ایراد داره.
چرا؟؟
چون متاسفانه از نیتریت استفاده میکنن و نیز درصد زیادی از انواع استابلایزرها
هرگز نمیتونم استفاده از نیتریت در محصولات تولید شده در منزل رو درک کنم🙄🙄
نیتریت نوعی نمک هست که در کارخونه ها برای حفظ ثبات رنگ گوشت مورد استفاده قرار میدن و روش کار اینگونه است که نیتریت رو با آب مقطری که هفت مرحله تصفیه شده ترکیب میکنن و با واحد ppm اندازه میگیرن و به حجم زیادی از خمیر اضافه میکنن.
عزیزانی که در منزل از نیتریت استفاده میکنین؟
آب مقطری که هفت مرحله تصفیه شده از کجا میارین؟؟🧐🧐
ابزار اندازه گیری در واحد ppm دارین؟؟
🤦♀🤦♀🤦♀🤦♀
نمیدونم با چه جرأتی این کار رو میکنین🤷♀🤷♀🤷♀
کار بسیار خطرناکی هست ، بسیار خطرناک
چراکه نیتریت در اصل نوعی سم هست🤷♀🤷♀
ما در منزل سوسیس و کالباس تولید میکنیم که سالم تر از محصولات کارخونه ای باشه ، شما با این کارتون... 🤦♀🤦♀🤦♀
اما خب کلاسهای جدید ، بعضی نکاتش انصافا عالیه👌👌
من تو کلاسم برای بستن سوسیس ها از نخ و بست استفاده کردم ، اما در کلاسهای جدید بدون نخ و بست کار میکنن و این عالیه😎😎😎
و یا ژامبون مثلثی که واقعا زیباست👌👌
تصمیم گرفتم از مباحث جدید آموزشی ، اونهایی که میپسندم و به نظر خودم کاربردی هست رو به پکیج اضافه کنم و دلیل اینکه دیشب اعلام کردم شهریه ی کلاس قراره زیاد بشه همینه 👌👌👌
عزیزانی که قبلا ثبت نام کردین این آپدیت برای شما رایگان هست☺️☺️☺️
این آپدیت شامل رسپی های جدید نیست ، من رسپی های جدید رو اصلا نمیپسندم فقط روش کار و نکاتی که کار رو براتون راحت تر و لذت بخش تر کنه👌👌
این آپدیت هم برای پکیج خانگی و هم صنعتی هست.💜💜
و اما شهریه ی کلاس برگر رو هم زیاد کردم
چرا؟
چون با توجه به مباحث آموزشی ، شهریش خیلی کم بود 😁😁
بچه ها وقتی شما کلاسی شرکت میکنین که ده تا رسپی از خمیر برگر گوشت بهتون دادن ، شما باید زحمت بکشین ، خودتون تمام رسپی ها رو تست بزنین ، تا اونی که بهترینه رو انتخاب کنین.
با اجازتون من دو سال پیش که پکیج برگر رو ضبط کردم ، به جای شما ، تمام آزمون و خطاها رو کردم و برگرهای تولید شده رو دادم اطرافیانم تست کردن و در نهایت سه تا خمیر برای برگر گوشت ،دو تا برای برگر مرغ و یک برگر گوسفندی انتخاب کردم ☺️☺️
بارها گفتم ، بازم میگم ، با رسپی برگر گوشت شصت و مرغ هفتاد درصد من با اطمینان خاطر ، بدون ذره ای نگرانی سفارش بگیرین 👌👌👌
کلاس برگر هیچ ابزاری نمیخواد ، هیچی
اگر اهل کار باشین ، تو هفته ی اول بعد ثبت نام ، میتونین شهریه ی کلاس رو از برگرهای سفارشی دربیارین.
اگر هم برای خانواده ی خودتون میخواین درست کنین که شهریه ی کلاس معادل پول دو تا ساندویچ برگره که از بیرون بخواین بخرین☺️☺️☺️
یه خبر دیگه هم دارم براتون که اونو فردا میگم.
داستان توت تکونی امروز یه هویی بود و منو دو ساعت از برنامم عقب انداخت 🤷♀🤷♀ ولی به لذتش می ارزید😉😉
با اجازتون برم سراغ کارهام 💪💪
یه نکته ی دیگه هم داشت پیامشون
شاید بعضیا به خاطر ارزونی کلاسها ، اونجوری که باید قدر ندونن
واقعا چرا فکر میکنین هر چی گرونه خوبه؟؟😁😁😁
نمیخوام بگم شهریه ی کلاسهای من خیلی کمه ، اما قاطعانه میگم با توجه به کیفیت آموزشها شهریه ی کلاسام به شدت منصفانه اس
☺️☺️☺️
یه روز یکی از هنرجو پیام دادن که خانم خیرآبادی ، ژامبون پرچمی چیه؟؟
گفتم نمیدونم ، چه طور؟؟🤔🤔
گفتن یه پیجی تو اینستا هست که ژامبون پرچمی تولید میکنه و جزء آیتم های پر طرفدارش هم هست.
گفتم آدرس پیج رو بدین ، برم ببینم چی به چیه 😉😉
وقتی بررسی کردم ،دیدم ایشون همون بیکن ما رو درست میکنن ، با تکه های نمایشی قارچ و گوشت ، اما اسمشو گذاشتن ژامبون پرچمی و به این صورت این محصول شده محصول اختصاصی خودشون و بسیااااااار پر فروش
از خلاقیتشون خیلی خوشم اومد ، خیلی زیاد
اینجوری یه محصول رو واسه خودتون خاص و برند سازی کنین👌👌👌