یه نکته ی دیگه هم داشت پیامشون
شاید بعضیا به خاطر ارزونی کلاسها ، اونجوری که باید قدر ندونن
واقعا چرا فکر میکنین هر چی گرونه خوبه؟؟😁😁😁
نمیخوام بگم شهریه ی کلاسهای من خیلی کمه ، اما قاطعانه میگم با توجه به کیفیت آموزشها شهریه ی کلاسام به شدت منصفانه اس
☺️☺️☺️
یه روز یکی از هنرجو پیام دادن که خانم خیرآبادی ، ژامبون پرچمی چیه؟؟
گفتم نمیدونم ، چه طور؟؟🤔🤔
گفتن یه پیجی تو اینستا هست که ژامبون پرچمی تولید میکنه و جزء آیتم های پر طرفدارش هم هست.
گفتم آدرس پیج رو بدین ، برم ببینم چی به چیه 😉😉
وقتی بررسی کردم ،دیدم ایشون همون بیکن ما رو درست میکنن ، با تکه های نمایشی قارچ و گوشت ، اما اسمشو گذاشتن ژامبون پرچمی و به این صورت این محصول شده محصول اختصاصی خودشون و بسیااااااار پر فروش
از خلاقیتشون خیلی خوشم اومد ، خیلی زیاد
اینجوری یه محصول رو واسه خودتون خاص و برند سازی کنین👌👌👌
هر اتفاق خوبی تو زندگیتون میفته ، اگر اونو از جانب خدا بدونین ، خیرش براتون صد برابر میشه👌👌👌
اگر به بنده های خدا وصلش کنین ، نابودش کردین🤦♀🤦♀
فلذا ، مرسی خانم خیرآبادی نه
مرسی خدا که خانم خیرآبادی رو وسیله قرار دادی تا حال دل من خوب بشه ( این درسته )
همین☺️☺️☺️
حتی وقتی میخواین از من تشکر کنین ، مستقیم از خودم تشکر نکنین
تو پیام تشکرتون از من ، باز اسم خدا رو بیارین
✅ مرسی از خدا که با شما آشنا شدم
✅ مرسی از خدا که بهم کمک کرد بتونم از دستورای کانال شما استفاده کنم
✅ مرسی از خدا که به دل دوستم انداخت لینک کانال شما رو برام بفرسته
✅ مرسی از خدا که .....
به خدا همش خودشه
ما رو هم خودش دور هم جمع کرده 😅😅