و اما شهریه ی کلاس برگر رو هم زیاد کردم
چرا؟
چون با توجه به مباحث آموزشی ، شهریش خیلی کم بود 😁😁
بچه ها وقتی شما کلاسی شرکت میکنین که ده تا رسپی از خمیر برگر گوشت بهتون دادن ، شما باید زحمت بکشین ، خودتون تمام رسپی ها رو تست بزنین ، تا اونی که بهترینه رو انتخاب کنین.
با اجازتون من دو سال پیش که پکیج برگر رو ضبط کردم ، به جای شما ، تمام آزمون و خطاها رو کردم و برگرهای تولید شده رو دادم اطرافیانم تست کردن و در نهایت سه تا خمیر برای برگر گوشت ،دو تا برای برگر مرغ و یک برگر گوسفندی انتخاب کردم ☺️☺️
بارها گفتم ، بازم میگم ، با رسپی برگر گوشت شصت و مرغ هفتاد درصد من با اطمینان خاطر ، بدون ذره ای نگرانی سفارش بگیرین 👌👌👌
کلاس برگر هیچ ابزاری نمیخواد ، هیچی
اگر اهل کار باشین ، تو هفته ی اول بعد ثبت نام ، میتونین شهریه ی کلاس رو از برگرهای سفارشی دربیارین.
اگر هم برای خانواده ی خودتون میخواین درست کنین که شهریه ی کلاس معادل پول دو تا ساندویچ برگره که از بیرون بخواین بخرین☺️☺️☺️
یه خبر دیگه هم دارم براتون که اونو فردا میگم.
داستان توت تکونی امروز یه هویی بود و منو دو ساعت از برنامم عقب انداخت 🤷♀🤷♀ ولی به لذتش می ارزید😉😉
با اجازتون برم سراغ کارهام 💪💪
یه نکته ی دیگه هم داشت پیامشون
شاید بعضیا به خاطر ارزونی کلاسها ، اونجوری که باید قدر ندونن
واقعا چرا فکر میکنین هر چی گرونه خوبه؟؟😁😁😁
نمیخوام بگم شهریه ی کلاسهای من خیلی کمه ، اما قاطعانه میگم با توجه به کیفیت آموزشها شهریه ی کلاسام به شدت منصفانه اس
☺️☺️☺️
یه روز یکی از هنرجو پیام دادن که خانم خیرآبادی ، ژامبون پرچمی چیه؟؟
گفتم نمیدونم ، چه طور؟؟🤔🤔
گفتن یه پیجی تو اینستا هست که ژامبون پرچمی تولید میکنه و جزء آیتم های پر طرفدارش هم هست.
گفتم آدرس پیج رو بدین ، برم ببینم چی به چیه 😉😉
وقتی بررسی کردم ،دیدم ایشون همون بیکن ما رو درست میکنن ، با تکه های نمایشی قارچ و گوشت ، اما اسمشو گذاشتن ژامبون پرچمی و به این صورت این محصول شده محصول اختصاصی خودشون و بسیااااااار پر فروش
از خلاقیتشون خیلی خوشم اومد ، خیلی زیاد
اینجوری یه محصول رو واسه خودتون خاص و برند سازی کنین👌👌👌
هر اتفاق خوبی تو زندگیتون میفته ، اگر اونو از جانب خدا بدونین ، خیرش براتون صد برابر میشه👌👌👌
اگر به بنده های خدا وصلش کنین ، نابودش کردین🤦♀🤦♀
فلذا ، مرسی خانم خیرآبادی نه
مرسی خدا که خانم خیرآبادی رو وسیله قرار دادی تا حال دل من خوب بشه ( این درسته )
همین☺️☺️☺️
حتی وقتی میخواین از من تشکر کنین ، مستقیم از خودم تشکر نکنین
تو پیام تشکرتون از من ، باز اسم خدا رو بیارین
✅ مرسی از خدا که با شما آشنا شدم
✅ مرسی از خدا که بهم کمک کرد بتونم از دستورای کانال شما استفاده کنم
✅ مرسی از خدا که به دل دوستم انداخت لینک کانال شما رو برام بفرسته
✅ مرسی از خدا که .....
به خدا همش خودشه
ما رو هم خودش دور هم جمع کرده 😅😅