eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
و اما شهریه ی کلاس برگر رو هم زیاد کردم چرا؟ چون با توجه به مباحث آموزشی ، شهریش خیلی کم بود 😁😁 بچه ها وقتی شما کلاسی شرکت میکنین که ده تا رسپی از خمیر برگر گوشت بهتون دادن ، شما باید زحمت بکشین ، خودتون تمام رسپی ها رو تست بزنین ، تا اونی که بهترینه رو انتخاب کنین. با اجازتون من دو سال پیش که پکیج برگر رو ضبط کردم ، به جای شما ، تمام آزمون و خطاها رو کردم و برگرهای تولید شده رو دادم اطرافیانم تست کردن و در نهایت سه تا خمیر برای برگر گوشت ،دو تا برای برگر مرغ و یک برگر گوسفندی انتخاب کردم ☺️☺️ بارها گفتم ، بازم میگم ، با رسپی برگر گوشت شصت و مرغ هفتاد درصد من با اطمینان خاطر ، بدون ذره ای نگرانی سفارش بگیرین 👌👌👌 کلاس برگر هیچ ابزاری نمی‌خواد ، هیچی اگر اهل کار باشین ، تو هفته ی اول بعد ثبت نام ، میتونین شهریه ی کلاس رو از برگرهای سفارشی دربیارین. اگر هم برای خانواده ی خودتون میخواین درست کنین که شهریه ی کلاس معادل پول دو تا ساندویچ برگره که از بیرون بخواین بخرین☺️☺️☺️
یه خبر دیگه هم دارم براتون که اونو فردا میگم. داستان توت تکونی امروز یه هویی بود و منو دو ساعت از برنامم عقب انداخت 🤷‍♀🤷‍♀ ولی به لذتش می ارزید😉😉 با اجازتون برم سراغ کارهام 💪💪
فقط اونجاش که گفتن خدا ذوقتون بده😅😅😅😅 خیلی کیف کردم 😍😍
یه نکته ی دیگه هم داشت پیامشون شاید بعضیا به خاطر ارزونی کلاسها ، اونجوری که باید قدر ندونن واقعا چرا فکر میکنین هر چی گرونه خوبه؟؟😁😁😁 نمی‌خوام بگم شهریه ی کلاسهای من خیلی کمه ، اما قاطعانه میگم با توجه به کیفیت آموزشها شهریه ی کلاسام به شدت منصفانه اس ☺️☺️☺️
یادم باشه تو آپدیت جدید کلاس در مورد طعم ها و ادویه ها هم براتون برم رو منبر😁😁 خدایی با این توصیه های جدیدم انقلابی در تولیدتون ایجاد خواهید کرد😉😉
یه روز یکی از هنرجو پیام دادن که خانم خیرآبادی ، ژامبون پرچمی چیه؟؟ گفتم نمیدونم ، چه طور؟؟🤔🤔 گفتن یه پیجی تو اینستا هست که ژامبون پرچمی تولید می‌کنه و جزء آیتم های پر طرفدارش هم هست. گفتم آدرس پیج رو بدین ، برم ببینم چی به چیه 😉😉 وقتی بررسی کردم ،دیدم ایشون همون بیکن ما رو درست میکنن ، با تکه های نمایشی قارچ و گوشت ، اما اسمشو گذاشتن ژامبون پرچمی و به این صورت این محصول شده محصول اختصاصی خودشون و بسیااااااار پر فروش از خلاقیتشون خیلی خوشم اومد ، خیلی زیاد اینجوری یه محصول رو واسه خودتون خاص و برند سازی کنین👌👌👌
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Hello my friend's مرسی که اینهمه خوب و مهربونین واقعا ممنونم ازتون 🙏🙏🙏🙏 جدیدا پیام این سبکی زیاد ازتون دریافت میکنم ، اما هر بار برام تازگی داره و ذوق میزنم😅😅😅 و خدا رو از ته دلم شکر میکنم 🙏🙏🙏
ایشون دو مرحله کلاس های دکور کیک منو تو فرهنگسرا شرکت کردن. هر کلاسی رو دوبار اومدن کلاس خامه دو بار فوندانت هم دو بار کیک روسی یک بار و حالا اینگونه استاد شدن😎😎😎 دارم روشون کار میکنم بیان مربی فرهنگسرا بشن 😉😉😉 کیف داره هنرجوت بشه همکارت ، بعد تو محیط کار براش بزنی 😂😂😂😂
خدایی شما این گاناش کشی رو ببینین چقدر صاف و مرتبه و تر و تمیزه👌👌
معجزه ی کی بودم من😎😎😎 😂😂😂😂 بیخیال تو رو خدا😁😁😁 بیاین یه تکنیک بهتون یاد بدم طلااااااااااااااااااااااایی👌👌
هر اتفاق خوبی تو زندگیتون میفته ، اگر اونو از جانب خدا بدونین ، خیرش براتون صد برابر میشه👌👌👌 اگر به بنده های خدا وصلش کنین ، نابودش کردین🤦‍♀🤦‍♀ فلذا ، مرسی خانم خیرآبادی نه مرسی خدا که خانم خیرآبادی رو وسیله قرار دادی تا حال دل من خوب بشه ( این درسته ) همین☺️☺️☺️ حتی وقتی میخواین از من تشکر کنین ، مستقیم از خودم تشکر نکنین تو پیام تشکرتون از من ، باز اسم خدا رو بیارین ✅ مرسی از خدا که با شما آشنا شدم ✅ مرسی از خدا که بهم کمک کرد بتونم از دستورای کانال شما استفاده کنم ✅ مرسی از خدا که به دل دوستم انداخت لینک کانال شما رو برام بفرسته ✅ مرسی از خدا که ..... به خدا همش خودشه ما رو هم خودش دور هم جمع کرده 😅😅