یکی از دلایلی که من رسپی این استاد رو مشهدیزه میکنم ،مواد مصرفی هست
ایشون بعضی از شکلاتهای خاص و یا مواد پودری خاص رو از همون کشوری که آموزش دیدن میارن و استفاده میکنن
خدایی ما اونا رو از کجا بیاریم خب😐😐
فلذا ، من مجبورم اندکی در رسپی ها دست ببرم😉😉😉
متاسفانه شکلات های ایرانی تو رسپی های خارجی جواب نمیدن ،چون شکلات های ما اصلا شکلات نیستن
شکلات واقعی از کره کاکائو درست میشه ، شکلات های ما از پودر کاکائو و چربی گیاهی درست میشه و همین تغییر نوع چربی ، گند میزنه به رسپی اصلی🤦♀🤦♀
و باز برای اصلاح رسپی مجبوریم کمی اونو تغییر بدیم
استاد جان بنده این کار رو انجام نمیدن ، ایشون رسپی های اوریجینال رو ارائه میدن ، دیگه کم و زیاد کردنش ، حذف و اضافه کردنش و جایگزین کردنش با خودمونه🤷♀🤷♀🤷♀
ولی کلاسهای مجازی خیلی خوبه
تو خونت نشستی ،
بدون اینکه هزینه ی رفت و آمد بدی
بدون اینکه شهریه های بسیار بالا متقبل بشی
بدون اینکه گرما و سرما بخوری
بدون اینکه خطر سفر رو به جون بخری
جدید ترین و به روز ترین و علمی ترین و تخصصی ترین نکات آموزشی دنیا رو یاد میگیری👌👌👌
درود و رحمت خدا ، بر روح پر فتوح ادیسون ، که استارت تمام این تکنولوژی ها از همون داستان الکتریسیته خورد.
همین الانشم الکتریسیته و جریان برق از این معادله حذف بشه ، همه چی بهم میریزه🤷♀🤷♀🤷♀
ادیسون جان ،
تو کجایی تا شوم من چاکرت؟
چارقدت دوزم کنم شانه سرت😁😁
سلام سلام
سلام به روی ماهتون
طبق آمار دریافتی از ادمین جان ، تا کنون ۶ عکس از کیک شاتوت /توت فرنگی / آلبالو براشون فرستادین ، یعنی روزی یکی😉😉
با همین فرمون پیش برین ،انشاءالله 14 روز دیگه آموزش جدید رو میذارم براتون☺️☺️
آموزش بعدی چیکن استراگانف
زمان ارائه , بستگی به همت شما داره☺️☺️
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️