eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🌹🌹 حلوا میخورم ترش میکنم ، چرا؟؟ ✅✅ خب نخور ، مگه مجبوری😂😂 ولی نه ، شوخی کردم. نکته داره👌👌 حلوایی که آردش به خوبی تفت نخوره و بوی خامیش گرفته نشه ، معده رو اذیت می‌کنه. لطفا و خواهشاً آرد حلوا رو با شعله ی کم ، با صبوری و به خوبی تفت بدین و یک حلوای استاندارد بپزین ، مردم معده هاشونو دوست دارن☺️ ❌ این نکته فوق کنکوری بود ها ❌ ☝️☝️☝️ این نکته رو دریابین و همین الان ببرین یه گوشه ی ذهنتون حک کنین 👌👌 .
. لینک آموزش رایگان حلوا ، به همراه تمام نکاتش ، تقدیم شما 👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/12342 این لینکو بفرستین واسه حلوا دوستا. اصلا بفرستین واسه همه ی خانم هایی که مخاطب شما هستن. به نظر من تمام خانم ها ، فارغ از اینکه حلوا دوست دارن یا ندارن باید ، باید و باید حلوا پختنُ بلد باشن. حلوا یک دسر مذهبی هست و ما ایرانی ها هم که تم مذهبی داریم. هر گونه مراسم مذهبی و مراسم عزاداری برامون محترمه و حلوا پای ثابت این مراسمه . پس باید ، باید و باید بلد باشیم. این حلوا هم که دیگه ساده ترین نوع حلواست ، فلذا بفرستین واسه هر خانمی که میشناسین☺️☺️ .
. خیلی ریز و سوسکی ازتون خواستم کانالمو تبلیغ کنین😜😉✋ دیگه ببینم چه میکنین☺️😘✌️ .
. 🌹🌹 سوال ☝️☝️ ✅✅ پاسخ 👇👇 میتونین این کارُ بکنین. فقط اینکه مقدار مصرف زعفران کمی بیشتر میشه ، در مورد طعمش باید بگم سلیقه ای هست. https://eitaa.com/violetsugar/696 .
. بچه ها اصلا این طور فکر نکنین که اگر به جای آب ، شیر بریزم ، کیک یا شیرینی یا حلوامون خوشمزه تر میشه. گاهی اوقات واقعا خوشمزه تر میشه ، اما یه وقتایی هم نه❌ مثلا ما یه کیک جنگل سیاه داریم که به شدت پر طرفداره ، برای تهیه ی این کیک از دو پیمانه آب استفاده میکنیم. من یه بار به جای آب شیر ریختم ، اما طعمشو نپسندیدم. به نظرم با همون آب خوشمزه تره👌 در مورد حلوا هم ، تست بزنین شاید شما با شیر بیشتر دوست داشتین. فقط در نظر داشته باشین ، اگر با شیر درست کردین ، مدت زمان نگهداریش کمتر میشه. حلوایی که با آب درست میشه ۲۴ ساعت در دمای محیط ۱۰ روز داخل در یخچال و دو ماه داخل فریزر قابل نگهداری هست. البته داخل ظرف در بسته ✅ .
. بازم سوال🌹🌹 جهت اطلاع از ایام های کلاس حلوا های سنتی روی لینک زیر ضربه بزنین https://eitaa.com/violetsugar/696 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام به روی ماهتون صبحتون بخیر و شادی .
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. یه نفر اینجاست که از ساعت ۴/۵ صبح اومده تو کارگاهش و داره رسپی تست میزنه. اینم نتیجه ی زحماتش😁😁 .
. یه بار پره ی سمت راستی شکست که جناب آقای شوهر عمه برایمان جوش دادن. حالا باز این یکی پره به فنا رفت 🚶‍♀🚶‍♀ یعنی دوباره مزاحم شوهر عمه بشم؟ 🙈🙈🙈 .
. فرمودید مزاحم شوهر عمه نشو ، پره ی جدید بخر. امر بفرمایید از کجا ؟ تا بخرم ☺️ جدی جدی بچه ها اگر جایی سراغ دارین بهم بگین. .
. قبلا یه همزن دستی بوش داشتم ، خیلی همزن جیگری بود. پر قدرت ، کم صدا ، سبک اصلا همه جوره باب میلم بود. در زمان ضبط آموزش رایگان کیک کدو بی احتیاطی کردم و پره ی همزن به لبه ی کاسه ی استیل گیر کرد و تاب برداشت. رفتم نمایندگی تعمیرات بوش که براش پره ی جدید بخرم ، قیمت پره هاش فقط کمی کمتر از قیمت یه همزن جدید بود😁😁 فلذا ، بی خیال شدم و کلا یه همزن جدید خریدم. حالا این حکایت اون نشه صلواااااااااااااات 🙏🙏🙏