.
خیلی ریز و سوسکی ازتون خواستم کانالمو تبلیغ کنین😜😉✋
دیگه ببینم چه میکنین☺️😘✌️
.
.
🌹🌹 سوال ☝️☝️
✅✅ پاسخ 👇👇
میتونین این کارُ بکنین.
فقط اینکه مقدار مصرف زعفران کمی بیشتر میشه ، در مورد طعمش باید بگم سلیقه ای هست.
https://eitaa.com/violetsugar/696
.
.
بچه ها
اصلا این طور فکر نکنین که اگر به جای آب ، شیر بریزم ، کیک یا شیرینی یا حلوامون خوشمزه تر میشه.
گاهی اوقات واقعا خوشمزه تر میشه ، اما یه وقتایی هم نه❌
مثلا ما یه کیک جنگل سیاه داریم که به شدت پر طرفداره ، برای تهیه ی این کیک از دو پیمانه آب استفاده میکنیم.
من یه بار به جای آب شیر ریختم ، اما طعمشو نپسندیدم.
به نظرم با همون آب خوشمزه تره👌
در مورد حلوا هم ، تست بزنین
شاید شما با شیر بیشتر دوست داشتین.
فقط در نظر داشته باشین ، اگر با شیر درست کردین ، مدت زمان نگهداریش کمتر میشه.
حلوایی که با آب درست میشه
۲۴ ساعت در دمای محیط
۱۰ روز داخل در یخچال
و دو ماه داخل فریزر قابل نگهداری هست.
البته داخل ظرف در بسته ✅
.
.
بازم سوال🌹🌹
جهت اطلاع از ایام های کلاس حلوا های سنتی روی لینک زیر ضربه بزنین
https://eitaa.com/violetsugar/696
.
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
یه نفر اینجاست که از ساعت ۴/۵ صبح اومده تو کارگاهش و داره رسپی تست میزنه.
اینم نتیجه ی زحماتش😁😁
.
.
فرمودید مزاحم شوهر عمه نشو ، پره ی جدید بخر.
امر بفرمایید از کجا ؟ تا بخرم ☺️
جدی جدی بچه ها اگر جایی سراغ دارین بهم بگین.
.
.
قبلا یه همزن دستی بوش داشتم ، خیلی همزن جیگری بود. پر قدرت ، کم صدا ، سبک
اصلا همه جوره باب میلم بود.
در زمان ضبط آموزش رایگان کیک کدو بی احتیاطی کردم و پره ی همزن به لبه ی کاسه ی استیل گیر کرد و تاب برداشت.
رفتم نمایندگی تعمیرات بوش که براش پره ی جدید بخرم ، قیمت پره هاش فقط کمی کمتر از قیمت یه همزن جدید بود😁😁
فلذا ، بی خیال شدم و کلا یه همزن جدید خریدم.
حالا این حکایت اون نشه
صلواااااااااااااات
🙏🙏🙏
.
نکته ی پنهان در پیام بالا این بود که
زهرا گلیتون سر ضبط این آیتم ☝️ ، همزن از دست داد😁😁
وجدانن برین درستش کنین ، عکس بفرستین ، خاطرات تلخ رو بشورین و ببرین
😉😉
https://eitaa.com/violetsugarr/298
آموزشش اینجاست☝️☝️
.
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
از ۴/۵ تا ۹/۵ روی یه رسپی کار کردم ، به نتیجه ی دلخواه نرسیدم.
جسمی خسته نشدم ، اما روحی کلافه شدم
🙃🙃🙃
تنها راهکاری که برای رهایی از کلافگی سراغ دارم ، خوابه🤌🤌
خواااااااااااااب😴😴
اومدم خونه بخوابم ، فرمانده شکارم کرد😂
یه جارو بکشم و برم لالا ، که روح و روانم تازه بشه ، دوباره برم کارگاه🙃🙃
.