.
تازه این سالاد یه بدی دیگه هم داره😏
از اونجایی که خیلی خوشمزه أس ، وقتی میاد تو سفره ، باعث میشه بیشتر غذا بخوری و بدین سان چاق میشی🚶♀🚶♀
دنبالش نباشین ، از هر زاویه بهش نگاه میکنم ، میبینم ضررش بیشتر از منفعتشه
🙃🙃🙃
.
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
دو دقیقه
فقط و فقط و فقط و دو دقیقه اومد پیشم
سرم به کارام گرم بود ، یه هو دیدم گفت :
عمه جون ، من احساس میکنم که باید فرار کنم و فرار کرد 🏃♂🏃♂🏃♂
اومدم اینور دیدم همچین گندی زده🤦♀
خُب🥷
دارم براش🤌
.
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
قراره حلوای سه آرد بشه.
آرد سفید و آرد برنجُ تفت دادم ، شعله رو خاموش کردم و آرد نخودُ اضافه کردم.
بچه ها ، یادتونه ازم سوال پرسیدین که
میشه در حلوای زعفرانی ساده ، به جای مقداری از آرد سفید ، آرد نخود بریزیم و من بهتون گفتم نه❌
چرا گفتم نه؟
✅ دلیل اول ، وقتی نوع آرد عوض میشه ، میزان جذب آب و روغن هم عوض میشه ، بنابراین به راحتی نمیتونیم آردها رو جایگزین هم کنیم.
✅ دلیل دوم که بسیار مهمه
آرد نخود ، آرد پخته ای هست و احتیاج به تفت زیاد نداره ، اگر شما این نکته رو ندونین و از همون ابتدا آرد نخود رو با آرد سفید تفت بدین ، حلواتون طعم تلخی میگیره🙃
نتیجه ی اخلاقی اینکه 👇
تا وقتی یه قناد حرفه ای نشدین ، هیچ وقت به دلخواه خودتون دستورات قنادی رو بالا پایین نکنین ، یا اگر کردین و نتیجه پسندتون نبود ، مسئولیت پذیر باشین و اشتباهتونو گردن بگیرین😉😉
.
✅✅
بچه ها
برای این پسر خرابکاره که اومد اینجا شلوغ کاری کرد و خودشم خیلی خوب فهمید که باید فرار کنه وگرنه پِخ پِخ میشه😉😉
میخوان که یه پرینتر بخرن ، ولی نمیدونن چه برندی
اگر کسی اطلاعاتی داره ،لطفا راهنمایی کنه
پرینتر در حد چاپ سیاه و سفید
برای کاربرگ های مدرسه
منتظر شنیدن تجربیات شما هستم 😘👇
@zahrakheirabadi1395
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. بچه ها این عکس مال کیه؟ بیاد پی وی کلاس کلوچه ی فومنُ بهش هدیه بدم☺️☺️ یا اگر خودشون قبلا شرکت ک
.
این حلوا ، برای شخصی هست که دفه ی قبلی در چالش کلوچه ی فومن شرکت کردن و برنده شدن و قرار شد شهریه ی کلاس ، بهشون برگرده
اما ایشون این هدیه ی منو ، هدیه دادن به دوستشون و گفتن ایشون شما را با من آشنا کردن و منم این هدیه رو تقدیم ایشون میکنم.
و حالا مجدد عکس حلواشون برنده ی کلاس کلوچه ی فومن شد 🙃🙃
روزی یعنی همین 🤌🤌
جالب بود برام☺️☺️
.
.
اینم پیام قبلیشون☝️☝️
میگم که
حالا که خودشون کلاس کلوچه ی فومنُ دارن
و حالا که اینقدر دلشون بزرگه که هدیه ی قبلیشونو بخشیدن
نظرتونه به جای برگشت شهریه ، کلاس مگنومُ براشون فعال کنم؟
اینجوری سود بیشتری بهشون میرسه😉
که البته نوش جونشون ، گوارای وجودشون
نتیجه ی دریا دل بودنشونه☺️👌
.