دو تا خبر
یکیش خوب
دومیش رو نمیدونم خوبه یا بده ، به فال نیک میگیریم و حتما حکمتی داشته که پیش اومده☺️☺️☺️
خبر خوب اول
به آپدیت دوره ی سوسیس و کالباس صنعتی ، آموزش ژامبون بوقلمون هم قراره اضافه بشه☺️☺️
خدایی دیگه نعمت رو همه جوره دارم در حقتون تموم میکنم ☺️☺️
خبر خوب دوم
عزیزانی که از دور قبلی تخفیفات جا موندین و با پیام های اعتراض آمیزتون مبنی بر اینکه چرا وسط ماه تخفیف گذاشتی 🙈🙈 منو به رگبار بستین🤪🤪🤪
تخفیف سه تا کلاس برگر و سوسیس و کالباس بین سوم تا پنجم خرداد ماه دوباره تکرار میشه.👌👌
ببینین از الان دارم میگم که برنامه ریزی کنین دیگه☺️☺️☺️
هر چه دلم خواست نه آن می شود 🤷♀
آنچه خدا خواست ، همان میشود 👌
زهرا گلی با دوچرخه خورده زمین و از ناحیه ی دست و پای چپ آسیب دیده😐😐
الحمدلله رب العالمبن که عکس رادیوگرافی نشون داد استخوانهای مبارک سالم هستن ، اما فعلا باند پیچی شدم و دکتر جان فرمودن بین 30 تا 45 روز طول میکشه تا ورم ایجاد شده بخوابه و دردی که دارم ، ساکت بشه🤷♀🤷♀
بنابراین ، برای آپدیت دوره ی سوسیس و کالباس اندکی صبر کنین ، به محض اینکه اوضاع دستم کمی بهتر بشه ، فیلم ها رو ضبط میکنم. حالا پام برای ضبط فیلم خیلی مهم نیست🤪🤪
امیدوارم که تا همون سوم خرداد که قراره دوباره برای کلاس تخفیف بذارم ، بتونم فیلم ها رو ضبط کنم☺️☺️
و اما کلاسهای فرهنگسرا هم فعلا کنسل
اونجایی که شاعر میگه
هنوز نیومده رفتی ...
اونجا منظورش اوضاع الان من بوده😁😁😁
مثلاً قرار بود یکشنبه اولین جلسه ی رسمی کلاس کیک روسیمون برگزار بشه🤦♀🤦♀🤦♀
خانم خزاعی به من گفتن ده نفر در کلاس ثبت نام کردن ، این ده دوست عزیز ، من با خانم خزاعی تماس میگیرم و باهاشون صحبت میکنم بعد بهتون خبر میدم که برای دریافت شهریه ای که پرداخت کردین ، چه کنین☺️☺️☺️
البته که من اسامی شما رو ندارم ، تو کانال اعلام میکنم ، خودتون پیگیر باشین دیگه
و عذر مرا نیز بپذیرید 🙏🙏🙏
دوباره کی بتونم در خدمتتون باشم ، نمیدونم🤷♀🤷♀
دوستتون دارم خیلی زیاد💜💜
دیروز آقای دکتر ازم پرسیدن وردنه داری؟
گفتم چه سایز و چه وزنی ؟
پرسیدن مگه چند تا داری؟؟😳😳
گفتم هفت هشت تایی میشه
پرسیدن چه کاره ای؟
گفتم قنادم☺️☺️
دیگه دیدن بحث داره تخصصی میشه فرمودن سایزش و وزنش مهم نیست ، یکیشو بردار😅😅😅
چند تا تمرین ورزشی بهم دادن که با وردنه باید انجام بشه ، تا حالا از این زاویه به وردنه نگاه نکرده بودم😁😁😁
و باورم نمیشد که تمریناتش اینقدر دردناک باشه ، به ظاهر ساده میومد.
ساعت هفت صبح تمریناتش رو انجام دادم ، اومدم غش کردم ، تا همی الان😂😂😂😂