eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه ها این غذا هم آسونه، هم خوشمزه اس ، برین تو کارش 💪💪💪
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اگر کیکی پختین که داخل فر حالش خوب بود ، اما بعد از خارج کردن از فر , پف کیک خوابید : ✅ یا آرد خیلی سبک بوده ✅ یا دمای فر خیلی زیاد بوده ✅ یا پخت کیک کافی نبوده ✅ یا میزان هوادهنده ها زیاد بوده ( منظور از هوادهنده جوش شیرین و بکینگ پودر هست ) ✅ یا مایعات کیک زیاد بوده 🍫آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
سلام سلام سلام به روی ماهتون امروز به ذهنم رسید ، هر از گاهی از این نکات براتون بذارم. اما فیدبک شما برام مهمه بذارم؟؟؟ مفیده براتون ؟؟ اگر آره ، بهم بگین لطفا😘😘 @zahrakheirabadi1395
چقدر از این طرح استقبال کردین دمتون گرم 💜💜💜 باشه ، هر از گاهی میذارم براتون اما شما هم بهتره که این نکات رو یادداشت کنید که یه جا سر جمع داشته باشین 👌👌👌
من جمله مزایای این روزهای زندگیم اینه که فرصت بیشتری برای مطالعه دارم.☺️☺️ این کتاب چند سال پیش ترند شد و وارد هر محفلی میشدی ، ازش صحبت میشد. منم همون موقع خریدمش ، سی چهل صفحه خوندم ، نتونستم باهاش ارتباط بگیرم و کنار گذاشتمش. امروز صبح دوباره رفتم سراغش و از صبح تا الان یه دور خوندمش ، تمام. اما بازم نتونستم باهاش ارتباط بگیرم و هیچ رغبتی برای مطالعه ی دوباره و سه باره ی این کتاب ندارم. به نظرم یه جوریه ، از دیدگاه نویسنده ی این کتاب ، آدم ها ، کلهم اجمعین ، از دم همه بیشعورن😐😐😐 تعاریف بسیار زیادی از این کتاب شنیده بودم ، اما اصلا ازش خوشم نیومد ، فی الحال تصمیم گرفتم برم بذارمش قفسه ی بالای کمد کتاب هام ، شاید دو سه سال دیگه دوباره رفتم سراغش ، شایدم هیچ وقت نرفتم😁😁😁
بچه ها یه جوری شدم این کتابو خوندم ، احساس میکنم خیلی بی شعورم😂😂😂😂 اگر کسی اینجا هست ، که این کتاب رو مطالعه کرده ، دوست دارم برداشتی که ازش داشته رو برام بنویسه. شما هم بعد از خوندنش احساس بیشعوری کردین یا من واقعا بی شعورم🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀
یه نفر پیدا شد از کتاب بیشعوری راضی باشه😂😂😂😂 یعنی من مردم از خنده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 عالی هستین ، خدایا مرسی بنده های عالی افریدی😂😂😂😂
یه کم قشنگی از طبیعت ببینین و شبتون خوش😘😘 دوستتون دارم و بابت حضورتون خدا رو شکر میکنم 💜💜💜
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام سلام سلام به روی ماهتون بریم یه نکته ی قنادی بخونیم با هم☺️☺️