17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
خواب موندم🚶♀🚶♀🚶♀
ولی این دلیل نمیشه که نوای ربَّنا نداشته باشیم😎😎
سلااااااااااااااااام✋✋
سلام به روی ماهتون🥰
.
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
اینقدر نوای ربَّنا ضبط کردم تا بالاخره یه نفر پیدا شد بهم جایزه بده🙈
دیشب ، خانم آقای برادر تقُ تقْ در زدن ، دست پر اومدن☺️☺️
.
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
بفرمایید
گوش هایتان را با نوای زیبای ربَّنا نوازش دهید☺️☺️
.
.
قبل از اینکه نوای ربَّنا رو بذارم توی کانالم ، یه بار خودم دیدمش و یه چیزی نظرمُ جلب کرد ، اونم اینکه:
گلدونش هدیه أس
اون سینی یاسیه هدیه أس
ماگ دلبره هم هدیه أس
☺️☺️☺️
و البته که
هر شب داستان همینه🙃
نصف بیشتر جینگول جاتی که تو کارگاه دارم ، هدیه ای بوده از جانب عزیزانم😘
شکر وجودشون🙏🙏
.