.
از طریق این لینک 👇
https://mahdiyarco.ir/theater/
یک روز زودتر باید صندلی رزرو کنین .
با هر شماره همراه ، یک صندلی رزرو میشه👌
.
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام استاد عزیز💜
عیدتون با تاخیر مبارک🎊
جاتون خالی شب عیدی رفتم برای خامه کشی این کیک
به لطف آموزش های شما اطرافیان خواستن برم برای کمک چند نفر بودیم
زیاد تمیز در نیومده چون تو ۴ ساعت کیک های آماده رو فیلینگ گذاری و خامه کشی کردیم
اما واقعا حالم دلم خوب شد 😊
کیک حدود۱۲ متر بود
.
پیام دریافتی از بچه های شکرک بنفشم
☺️☺️
مرسی که هستین
🙏😘💜
و مرسی که پرچمُ بالا نگه داشتین
😘💜🙏
.
سلام به روی ماهتون
اول هفتتون بخیر و شادی
بریم که از سه جهت نیک آغاز کنیم ☺️
.
.
اولین پیام نیک امروزمون 👇👇
یکی از بچه های شکرک بنفشمون دیروز فیلم کارگاه تازه تأسیسشونو برام فرستادن
☺️☺️
اول همه با هم بگیم👇
🙏 ماشاءالله ، لا حول و لا قوة إلا بالله 🙏
بعدش بگیم 👇
🙏 پر برکت باشه إن شاء الله 🙏
و حالا بیاین فیلم قشنگشو ببینین😎😍
.
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
این دوستمون چندین ساله مشغول کار هستن.
در کنج خانه👌👌
و حالا حقشونه که یک فضای مستقل داشته باشن💪💪
.
.
همین دوستمون ، چند وقت پیش یه فیلم برام فرستادن که با دیدن اون فیلم ، چند تا جون به جونام اضافه شد 😎😎
نیگاش کنین 👇👇
.
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم یک کلربوک جدید که تهیه کردم و تمام اموزشهایی که از شما استاد عزیز بود رو یکجا کردم تا از رسپی های دیگه ای که دارم جدا باشن و بهشون راحت دسترسی داشته باشم
.
فقط اونجاش که گفتن نوش جون بنده های خوب خدا😎😎
اصلا این جمله کم کم داره امضای کار بچه های شکرک بنفشم میشه😎😎
هر جا ، تو هر کانالی ، این جمله رو دیدین یا شنیدین ، بدونین صاحب اون کانال شکر بنفشیه😍😍 💪💪
.
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
اینم جنبه ی دوم نیکانه ی اول هفتمون✌️
.