eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. همین دوستمون ، چند وقت پیش یه فیلم برام فرستادن که با دیدن اون فیلم ، چند تا جون به جونام اضافه شد 😎😎 نیگاش کنین 👇👇 .
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم یک کلربوک جدید که تهیه کردم و تمام اموزشهایی که از شما استاد عزیز بود رو یکجا کردم تا از رسپی های دیگه ای که دارم جدا باشن و بهشون راحت دسترسی داشته باشم
. فقط اونجاش که گفتن نوش جون بنده های خوب خدا😎😎 اصلا این جمله کم کم داره امضای کار بچه های شکرک بنفشم میشه😎😎 هر جا ، تو هر کانالی ، این جمله رو دیدین یا شنیدین ، بدونین صاحب اون کانال شکر بنفشیه😍😍 💪💪 .
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. اینم جنبه ی دوم نیکانه ی اول هفتمون✌️ .
زمان: حجم: 459K
. نیکانه ی سوم☝️☝️ ویس یکی از بچه های شکرک بنفشمون که امروز برام فرستادن☺️☺️ گوش کنین ، خیلی حس خوبی داره☺️ میگن که در آستانه ی میان سالی ، مثل یک دختر ۱۴/۱۵ ساله أم😉😉 این خیلی خوبه ها خییییییییییییلی خوبه وجدانن ، دمِ شکرکِ بنفشِ من گرم که یه همچین قدرتی داره😎💪 البته دمِ خدا گرم 🙈🙈 هذا من فضل ربی🙏🙏 .
سلام زهرا گلی جوووووون💜💜💜 وقتتون بخیر و شادی اول که میخواستم تشکر ویییییژه کنم از چالش پر هيجان خیلی عاااالی بود من هر پنج تا آیتم رو درست کردم در این هفته💪💪 نه برای هدیه فقط فقط به خاطر حس خوبش😍😍 منتها اول با موس کیک با پایه اسپونچ شروع کردم اهل خونه فرصت بهم نمیدادن که برم سراغ آیتم بعدی بس که بی نظیییییر و فوق‌العااااااده شده بود.😍😍😋😋 دستور کامل اسپونچ رو درست کردم هر سری در دو قالب ۱۸ و ۲۵. دو دستور پایه اسپونچ درست کردم. خواهرم برای مادرشوهرش برده بود با اولین چنگال که خورده بودن میگفتن این چیه و چقدر محشررررره و من که در اوج ابرا بودم😎😎😇😇😇 کیک کدو هم دوبار درست کردم عااالی بود محشر بود😋😋اصلا مزه کدو نمی‌داد کیک باقلوا و کیک سه شیر و کیک برانی هم درست کردم اونا هم خییییلی خوشمزه و معرکه بودن😋😋😍😍 یعنی رسپی های رایگانتون هم هیچ فرقی با بقیه رسپی هاتون نمیکنه همشون بی نظیرن کلی حس و حال خوب داشتم با این چالش یادمه چالش الفبای کیک و کافه هم خیلی عالی بود. فقط این اضافه وزنو کجای دلم بزارم😅😅🥴 از هیچ کدوم هم نمیشه گذشت🙈🙈 توی این هفته هم ۵۰ تا کاپ کیک هل و گلاب زدم و ۷۰ تا هم کاپ کیک هویج سفارش داشتم خدا خیرتون بدهد ممنونم از این همه انرژی مثبتی که بهمون میدین😍😍 انشاءالله عمرتون پر از خیر و برکت و سلامتی و بهترین ها نصیب و روزیتون مهربون💜💜💜💜💜💜
. نیکانه ی چهارم☝️☝️ بازم پیام دریافتی از بچه های شکرک بنفشم ☺️☺️ شنبه ما که چند جانبه نیک آغاز شد ، إن شاء الله که تا پایان هفته هر روز همینقدر خیر باشه 👌 .
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. یکی از بچه ها الان اینو برام فرستادن و میگن نمی‌دونستم که دیدن جزوه های ما چند تا جون به جونای شما اضافه می‌کنه ، وگرنه زودتر میفرستادم. رفقای من عزیزای من فایل های آموزشی من وقتی ارزشمنده که دیگران ازش استفاده کنن ، وگرنه که هر چقدر هم پر نکته باشن ، تا وقتی کسی از اونها استفاده نکنه ، یه محصول بی ثمر و پوچ محسوب میشن🚶‍♀🚶‍♀ واسه همینه که وقتی عکس نمونه کارهاتونو میبینم ، وقتی فیلم کارگاهتونو میبینم ، وقتی عکس و فیلم جزوه هاتونو میبینم ، همینجوری هعی به جونام اضافه میشه ☺️ .
. تمام نظم و ترتیبی که در این فیلم ☝️ دیدیم یه طرف عبارت ( حلوا کشی جون ) یه طرف 😂😂😂😂 .
. پیام دریافتی از یکی از اعضای انجمن میان سالانِ شکرکِ بنفشم 🙈😁😉 آقا کی گفته ۴۵/۵۰ سالگی میان سالیه به نظر من که جوان محسوب میشین 🤷‍♀🤷‍♀ .
. امروز یه شونه تخم مرغ خریدم ۲۴۴ یعنی شهریه ی کلاسی که هم کیک داخلش آموزش دادم ، هم دسر ، هم شکلات به اندازه ی پول یه شونه تخم مرغه🙃🙃 البته ارزش کلاس خیلی بیشتر از این حرف هاست ، ولی خواستم یه فرصت فراهم کنم که بتوانید یلدا رو خوش بدرخشید✌️✌️ .