زمان:
حجم:
459K
.
نیکانه ی سوم☝️☝️
ویس یکی از بچه های شکرک بنفشمون که امروز برام فرستادن☺️☺️
گوش کنین ، خیلی حس خوبی داره☺️
میگن که
در آستانه ی میان سالی ، مثل یک دختر ۱۴/۱۵ ساله أم😉😉
این خیلی خوبه ها
خییییییییییییلی خوبه
وجدانن ، دمِ شکرکِ بنفشِ من گرم که یه همچین قدرتی داره😎💪
البته دمِ خدا گرم 🙈🙈
هذا من فضل ربی🙏🙏
.
سلام زهرا گلی جوووووون💜💜💜
وقتتون بخیر و شادی
اول که میخواستم تشکر ویییییژه کنم از چالش پر هيجان
خیلی عاااالی بود
من هر پنج تا آیتم رو درست کردم در این هفته💪💪
نه برای هدیه فقط فقط به خاطر حس خوبش😍😍
منتها اول با موس کیک با پایه اسپونچ شروع کردم
اهل خونه فرصت بهم نمیدادن که برم سراغ آیتم بعدی
بس که بی نظیییییر و فوقالعااااااده شده بود.😍😍😋😋
دستور کامل اسپونچ رو درست کردم هر سری در دو قالب ۱۸ و ۲۵.
دو دستور پایه اسپونچ درست کردم.
خواهرم برای مادرشوهرش برده بود با اولین چنگال که خورده بودن میگفتن این چیه و چقدر محشررررره و من که در اوج ابرا بودم😎😎😇😇😇
کیک کدو هم دوبار درست کردم
عااالی بود محشر بود😋😋اصلا مزه کدو نمیداد
کیک باقلوا و کیک سه شیر و کیک برانی هم درست کردم اونا هم خییییلی خوشمزه و معرکه بودن😋😋😍😍
یعنی رسپی های رایگانتون هم هیچ فرقی با بقیه رسپی هاتون نمیکنه
همشون بی نظیرن
کلی حس و حال خوب داشتم با این چالش
یادمه چالش الفبای کیک و کافه هم خیلی عالی بود.
فقط این اضافه وزنو کجای دلم بزارم😅😅🥴 از هیچ کدوم هم نمیشه گذشت🙈🙈
توی این هفته هم ۵۰ تا کاپ کیک هل و گلاب زدم و ۷۰ تا هم کاپ کیک هویج سفارش داشتم
خدا خیرتون بدهد
ممنونم از این همه انرژی مثبتی که بهمون میدین😍😍
انشاءالله عمرتون پر از خیر و برکت و سلامتی و بهترین ها نصیب و روزیتون مهربون💜💜💜💜💜💜
.
نیکانه ی چهارم☝️☝️
بازم پیام دریافتی از بچه های شکرک بنفشم
☺️☺️
شنبه ما که چند جانبه نیک آغاز شد ، إن شاء الله که تا پایان هفته هر روز همینقدر خیر باشه 👌
.
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
یکی از بچه ها الان اینو برام فرستادن و میگن نمیدونستم که دیدن جزوه های ما چند تا جون به جونای شما اضافه میکنه ، وگرنه زودتر میفرستادم.
رفقای من
عزیزای من
فایل های آموزشی من وقتی ارزشمنده که دیگران ازش استفاده کنن ، وگرنه که
هر چقدر هم پر نکته باشن ، تا وقتی کسی از اونها استفاده نکنه ، یه محصول بی ثمر و پوچ محسوب میشن🚶♀🚶♀
واسه همینه که وقتی عکس نمونه کارهاتونو میبینم ، وقتی فیلم کارگاهتونو میبینم ، وقتی عکس و فیلم جزوه هاتونو میبینم ، همینجوری هعی به جونام اضافه میشه ☺️
.
.
تمام نظم و ترتیبی که در این فیلم ☝️ دیدیم یه طرف
عبارت
( حلوا کشی جون )
یه طرف 😂😂😂😂
.
.
امروز یه شونه تخم مرغ خریدم ۲۴۴
یعنی شهریه ی کلاسی که هم کیک داخلش آموزش دادم ، هم دسر ، هم شکلات
به اندازه ی پول یه شونه تخم مرغه🙃🙃
البته ارزش کلاس خیلی بیشتر از این حرف هاست ، ولی خواستم یه فرصت فراهم کنم که بتوانید یلدا رو خوش بدرخشید✌️✌️
.