یک سوم از مواد را در ظرفی دیگر ریخته و پودر کاکائو به آن می افزاییم.
به دو سوم باقیمانده ، دو ق غ آرد اضافه میکنیم.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
کیک صبحانه در اصل باید در قالب لوف پخته شود ، اما من اینجا از قالب میان تهی استفاده کردم.
کف و دیواره های قالبتان را با روغن جدا کننده چرب کنید.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مواد سفید را کف قالب و مواد کاکائویی را روی آن ریخته و به کمک یک چاقو کمی مواد را با هم ترکیب کنید.
حال قالب را به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه در فر ۱۸۰ درجه قرار دهید.
پس از پخت از فر خارج کرده و اجازه دهید کاملا سرد شود و بعد از قالب جدا کنید.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
✅دوستان دقت کنید که ترک خوردن سطح کیک صبحانه کاملا طبیعی می باشد. دلیلش این است که تخم مرغ را کامل میزنیم و زرده سفیده نمیکنیم.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
✅ این مقدار مواد مناسب قالب لوف سی سانت ، میان تهی ۲۵ سانت و گرد ساده ۲۳ سانتی میباشد.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
من برای تزئین از سس کارامل و پودر پسته استفاده کردم.☺️☺️☺️
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
اجازه بدین من یه کم دور این استقبال شما بگردم😍😍😍😍
یعنی تا عکسشو گذاشتم سه تا پیام اینجوری اومد ، عاااااااااشقتونم💜💜💜💜
بچه ها یک نکته در این کیک نهفته است که عصر میام میگم براتون☺️☺️
طعم این کیک عالیه بچه ها ، عاااالی
بچه ها این کیک در اصل باید در قالب لوف پخته بشه ، قالبی که تو عکس هست ، قالب لوفه
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
اگر در قالب لوف این کیک رو بپزین ، سطحش کمی گنبدی میشه و ترک میخوره و این عاااااااالیه
یکی از نشانه های کیک صبحانه ی خوب همین گنبدی شدن و ترک سطح کیک هست ، نشه که اینو ایراد محسوب کنین 😉😉😉
گاهی اوقات ایجاد این ترک ، برای بعضی از اساتید اینقدر مهمه که یک چاقو رو داخل روغن مایع میزنن و یک خط روی مایه ی کیک میکشن و بعد میفرستنش داخل فر که مطمئن باشن که این ترک قطعا ایجاد میشه😅😅😅
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بچه ها من این کیکو حدودا سه سال و نیم پیش در تلگرام آموزش دادم ، بین هنرجوهام بسیار پر طرفدار هست ، طعم واقعی کیک رو داره😅😅😅
حتما حتما حتما درستش کنین☺️☺️
پارسال یکی از هنرجوهام بهم پیام دادن و گفتن زهرا جون ، خسته شدم اینقدر برای مدرسه ی بچه ها از بیرون کیک خریدم ، یه کیکی به من بگین براشون درست کنم که دیگه راحت بشم.
خب از این حرفشون خندم گرفت ، آخه ما دو تا گودزیلای دهه نودی داریم که هر چقدر هم براشون خوشمزه جات بسازیم ، باز اینا دوست دارن از بیرون خوراکی بخرن برای خودشون😐😐😐
وقتی هنرجوم این حرف رو زدن ، یاد این دو تا وروجک خودمون و این عادت و اخلاق ناپسندشون😁 افتادم.
فکر میکنین چرا بچه ها محصولات کارخونه ای رو اینقدر دوست دارن؟؟
به خاطر طعمش؟
اصلا و ابدا ،چون محصولات کارخونه ای به لحاظ طعم بسیار ضعیف هستند و انگشت کوچیکه ی محصولات خونگی هم نمیشن👌👌
به خاطر عطرش؟؟
بازم نه ، محصولات کارخونه ای اکثرا ژل فولکس دارن که به نظر من بوی نامطبوعی داره ، عطر هل و گلاب و زعفرون و وانیل ما کجا و اون بوی مزخرف ژل فولکس کجا😏😏
پس چرا بچه ها اینقدر محصولات کارخونه ای رو دوست دارن؟؟🤷♀🤷♀🤷♀
فقط و فقط و فقط و فقط به خاطر ظاهر و نوع بسته بندی بسیار جذاب و دلرباشون که انصافا خود من هم جذبش میشم😁😁😁
با توجه به این شناختی که از بچه ها دارم ، یه ایده ی توپ با همین کیک صبحانه به هنرجو جان دادم که بعد از چند ماه که اومدن کلاس حضوری فرهنگسرا ، بهم گفتن زهرا جون خدا خیرت بده ، چقدر ایده ای که بهم دادین عالی بود و واقعا از کیک خریدن راحت شدم ☺️☺️☺️
حالا من برم به کارهام برسم ، عصر میام این ایده رو به شما هم میگم👌👌