بچه ها جونم ،من تا این لحظه برای همه لینک فرستادم
اگر احتمالا کسی پیام داده و لینک دریافت نکرده ، یا فقط یک تیک ✅ براش ارسال شده ، لطفاً دوباره برام پیام بذاره
حجم پیام ها زیاد بود ، ممکنه دچار خطا شده باشم🙏🙏
امروز که داشتم براتون لینک میفرستادم
با حجم عظیمی از پیام های محبت آمیز مواجه شدم که البته تمام این پیام ها بی پاسخ موند🙈🙈
لطفا رو حساب کم توجهی یا بی احترامی نذارین🙏🙏
تعداد پیام ها زیاد بود و میخواستم تند تند برای همه لینک بفرستم که بتونم برم به پیام های تلگرام هم سر و سامان بدم.
اونجا خلوت تر از اینجاست ، اما همه هنرجوهای قدیمی من اونجان💜💜
ولی به گمانم پیام های تلگرام رو باید بذارم برای فردا🤷♀🤷♀
فعلا برم پر و بالمو باند پیچی کنم که خاله خانوم امشب مهمونی داره😁😁
و از اونجایی که به توانمندی زهرا گلی ایمان مطلق داره ، تو مهمونی هاش اندازه ی شیش نفر از من کار میکشه 😏😏
حالا منم انصافا همیشه با عشق تو مهمونیاش کمکش میکنم ، اما امشب واقعا شرایطشو ندارم.
درسته دستمو باز کردم و دارم باهاش کار میکنم ، اما هنوز به اون درجه از شفا نرسیده که بتونه تو مهمونی ها خدمت بده🤷♀🤷♀🤷♀
فلذا ، بهترین گزینه اینه که باند پیچی بشه ، که با دیدن این باندها ، توقع خاله خانوم به صفر برسه☺️☺️☺️
نیرنگ باز هم خودتونین😎😎😎
دوستان عزیزی که بین گزینه ی یک و دو
مردد هستین ،من فقط تا آخر امشب برای گزینه ی دو لینک میفرستم
دیگه هر کی جا موند ، خود داند☺️☺️
برای گزینه ی یک تا ۲۵ خرداد وقت دارین
710.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم آش نذری خاله خانوم
از برای ولادت امام رضا ع
☺️☺️☺️
دیروز لینک دریافت کردن ، امروز عکس فرستادن
زیباترین گونه ی تشکر ، از یک استاد ، همین میتونه باشه
و تمااااااام
هرچند که من بابت هدیه دادن هام ، هرگز توقع تشکر نداشتم و ندارم و نخواهم داشت.
در واقع من هر از گاهی به بنده های خدا هدیه میدم تا بدین سان از خدا تشکر کرده باشم بابت مهارت و توانایی و امکاناتی که دارم.
در کل مرسی برام عکس میفرستین
مرسی بهم فیدبک مثبت میدین
زهرا گلی با این کاراتون جون میگیره☺️☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
بازم نتیجه ی هدایای دیروز
💪💪💪💪
عااااااشقتونم
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d