دوستان عزیزی که بین گزینه ی یک و دو
مردد هستین ،من فقط تا آخر امشب برای گزینه ی دو لینک میفرستم
دیگه هر کی جا موند ، خود داند☺️☺️
برای گزینه ی یک تا ۲۵ خرداد وقت دارین
710.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم آش نذری خاله خانوم
از برای ولادت امام رضا ع
☺️☺️☺️
دیروز لینک دریافت کردن ، امروز عکس فرستادن
زیباترین گونه ی تشکر ، از یک استاد ، همین میتونه باشه
و تمااااااام
هرچند که من بابت هدیه دادن هام ، هرگز توقع تشکر نداشتم و ندارم و نخواهم داشت.
در واقع من هر از گاهی به بنده های خدا هدیه میدم تا بدین سان از خدا تشکر کرده باشم بابت مهارت و توانایی و امکاناتی که دارم.
در کل مرسی برام عکس میفرستین
مرسی بهم فیدبک مثبت میدین
زهرا گلی با این کاراتون جون میگیره☺️☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
بازم نتیجه ی هدایای دیروز
💪💪💪💪
عااااااشقتونم
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
با آموزش پای سیب ، پای آناناس هم میتونین درست کنین☺️☺️☺️
بعد اینجوری قشنگ عکس بگیرین و برای من بفرستین💜💜
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
دیروز پنج ساعت پیوسته ، بدون وقفه ، بدون اینکه بخوام یه لحظه از پای میز کارم بلند شم ، تو ایتا در حال آماده سازی کانالها و ارسال لینک بودم.
تو مهمونی خاله خانوم هم دائم گوشی دستم بود.
من اون تایمی که درگیر کارم هستم ، به لحاظ روحی در عالی ترین حالت ممکن به سر میبرم، اما خب ، خستگی جسمی داره برام.
این عکس ها ، خستگی جسمی منو میشوره و میبره☺️☺️💜💜
کیف میکنم وقتی میبینم تایمی که براتون گذاشتم ، ثمر بخش بوده🙏🙏
حالا یه خاطره بگم بخندین😁😁
دیشب مهمونی خاله خانوم در یک فضای باغی برگزار شد ، قابلمه ی آش یه گوشه ی باغ بود و مهمونها همه اون سمت باغ ،تو خونه و رو تراس بودن.
خیلی شلوغ بود و منم پیام بعضی از هنرجوها رو باید با ویس جواب میدادم ( هنرجوهایی که میخواستن از تخفیف روی یک پکیج استفاده کنن )
خلاصه که گوشیمو برداشتم و رفتم کنار قابلمه ی آش ، به دور از همه ی مهمونها ، تا بتونم ویس بفرستم.
یه مدتی که اونجا بودم ، خالم اومد به قابلمه سر بزنه ، برگشت گفت :
قبول باشه خاله جان
التماس دعا
گفتم چی قبول باشه؟🧐🧐
گفت اینجا داری چی کار میکنی؟🤔🤔
گفتم دارم برای هنرجوهام ویس میفرستم ، خونه شلوغ بود ، اومدم اینجا
خندید و گفت
تو خونه داشتن دنبالت میگشتن ، یه نفر گفت زهرا پای قابلمه داره زیارت عاشورا میخونه😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
اینجا رو😉😉😉
دیروز یه نفر بهم پیام داد و گفت
هر چی تو نت میزنم کیک دانمارکی ، چیزی برام نمیاره ، میشه بگین این چه کیکی هست؟؟
😁😁😁خب عزیزانم ، اگه قرار باشه آموزشهای من تو اینترنت پیدا بشه که دیگه به درد نمیخوره که😁😁
حتی اونهایی که اسمش تو نت هست ، دستوراش با دستورهای من متفاوته☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d