eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
اون روز دو تا نکته توجه منو به خودش جلب کرد: ۱) هر دو بار که من پیام تبلیغاتی کانال تلگرام آستان قدس رو دیدم ، اون حرفها رو تو دلم نجوا کردم و از ذهنم گذشت و من چیزی بر کلامم جاری نشد 🤷‍♀🤷‍♀ هر چه که بود ،گفت و گوی درونی بود . اما پاسخ این گفت و گوی درونی رو دریافت کردم و این مسئله بسی جای تفکر دارد👌👌 ۲) چرا ژتون غذایی که روزی من بوده و برای من مقرر شده ، باید از مشهد بره قزوین ، اونجا به کسی سپرده شه که مقصدش نیشابوره و یه توقف کوتاه در مشهد داره و شرایطی فراهم شه که خودم برم و اون ژتون رو بگیرم🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ چرا لقمه رو اینهمه پیچ و تاب دادن و بعد رسید دستم؟ در حالی که من از این پیچ و تاب ها هیچ خبری نداشتم؟ خدایی تو این دنیا چه خبره🧐🧐
از وقتی مربی مجازی شدم و از سایر شهر ها هم هنرجو دارم ، خیلی پیش میاد که بچه ها یه مبلغی رو برام واریز میکنن و میگن رفتی حرم ، اینو تقدیم امام رضا کن. من همیشه میگم چشم و هیچی ازشون نمی‌پرسم ، اما گاهی اوقات خودشون از ماجرای نذرشون برام تعریف میکنن.
یه هنر جو دارم ، اسمش امیلی هست و ساکن مکزیکه. قبل از عید ، یه روز بهم پیام داد و گفت زهرا جون ، برای همسرم یه مشکلی پیش اومد که ما مجبور شدیم بساطمونو جمع کنیم و برگردیم ایران ، اما من دوست نداشتم بیام ، دخترم ۱۲ سالشه و زبون فارسی رو به خوبی بلد نیست. من به زندگی تو مکزیک عادت کردم ، اینجا دارم درس میخونم و دلم نمی‌خواد برگردم . می‌گفت وقتی این مشکل پیش اومد من به امام رضا توسل کردم و به نیت پسرش مبلغ نه هزار و نهصد تومان نذر کردم و ازش خواستم کمکمون کنه. می‌گفت تمام زندگیمو جمع کرده بودم ، بلیط برگشت گرفته بودیم و خونه رو تحویل داده بودیم ، اما من هنوز امید داشتم و تو دلم رضا رضا میکردم. یک ساعت قبل از پرواز مشکلمون حل شد و ما موندیم🙏🙏 از من خواست مبلغ ۹۹۰۰ تومان ببرم حرم. بچه ها دقت کنین ✅ به لحاظ مسافتی کیلومترها از حرم دوره ✅ به لحاظ مشکل ، اینقدر بزرگ بوده که باید مهاجرت میکردن ✅ به لحاظ مالی ،مبلغ بسیار ناچیزی نذر کرده بود ولی جواب دلخواهش رو گرفت👌👌
من عمدا خاطره ی هنرجو جان رو پشت بند خاطره ی خودم تعریف کردم که شما این تضادها رو به خوبی درک کنید. ❌خواسته ی من خیلی سطحی و ابتدایی بود. خواسته ی امیلی حیاتی و سرنوشت ساز بود. ❌خواسته ی من اگر به اجابت نمی‌رسید ، اتفاق خاصی نمی افتاد. خواسته ی امیلی اگر به اجابت نمیرسد ، مسیر زندگیش به کلی عوض میشد. ❌من با خنده و شوخی و مسخره بازی خواستم رو بیان کردم. امیلی در شرایط اضطرار قرار داشت . ❌ من تو خود حرم بودم و خواستم . امیلی کیلومتر ها از حرم فاصله داشت. ❌ خواسته ی من فورا اجابت شد. خواسته ی امیلی در دقایق پایانی که دل از همه چی کنده بودن و شرایط سفر محیا بود ، اجابت شد. 🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
میدونین من به این نتیجه رسیدم ، در درگه این خاندان عدد و رقم مالی و مسافتی و نیز کوچیک و بزرگ بودن مشکل معنا و مفهوم خودش رو به کلی از دست میده🤷‍♀🤷‍♀ پس اگر از امام رضا ع دور هستین ، ذره ای دلتون نلرزه و غصه نخورین. مسافت براشون معنا نداره ، شما هر جا باشین ، صدای دلتون رو می‌شنون😉😉😉 و تمااااااااااااااااام
آمار دریافتی از ادمین جان☺️☺️☺️ صد نمونه کار از کیک صبحانه من به شما افتخار میکنم💜💜💜
رو پشت بوم ، در حال لذت بردن از هوای آزاد بودم ، امیر علی هم پیشم بود ، یه هو غیبش زد . صداش کردم ،گفت اومدم تو کارگاهت آب بخورم ، الان میام. ده دقیقه ای گذشت و نیومد ، حس ششمم بهم گفت داره گند میزنه اومدم دیدم بلهههههههههه خودکارامو برداشته ، لوله هاشو در آورده ، با قیچی نصف کرده و جوهراشو ریخته توی لیوان آب😐😐😐 داد زدم گفتم چی کاااااااار میکنی؟؟ فورا خودکار بنفشمو برداشت و گفت عمه جون خودکار بنفشت سالمه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هم از این کارش عصبانی شدم و هم از اینکه خودکار بنفش رو جهت دفاع از خودش سالم نگه داشته بود خندم گرفت😂😂😂😂😂😂😂
موش کوچولوم یه گند دیگه هم زده🤦‍♀🤦‍♀ کیکی که در حال ضبط دارم ، از دوشنبه در مرحله ی آستر کشی در فریزر در حالت استراحت می‌باشد 🤪🤪 اومده اینم ناخونک زده🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ قربونش برم یه کم زیادی صادقه ، قبل اینکه هدایتش کنم سمت خونشون ، خودش اینو لو داد😏😏😏 البته بهش حق میدم ، گفت فلان کیک رو برام درست میکنی؟ گفتم آره ، ولی باید فیلمش رو هم ضبط کنم ، بنابراین طول می‌کشه و تو باید صبر کنی. گفت باشه و الان یک هفته است بچه تو صبره😂😂😂😂😂
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کیک خیس شکلاتی این عکس ، نمونه کار یکی از هنرجوهاست☺️☺️ انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مواد لازم: آرد ۲ پیمانه شکر ۱/۵ پیمانه روغن مایع ۱/۵ پیمانه شیر ۱/۵ پیمانه تخم مرغ ۳ عدد بکینگ پودر ۲ ق چ پودر کاکائو ۵۰ گرم وانیل نصف ق چ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d طرز تهیه: پودر کاکائو را با شکر مخلوط کنید ، حال شیر را کم کم اضافه کرده و با قاشق هم بزنید تا دانه های شکر و کاکائو در شیر حل شود ، روغن مایع را افزوده و در صورت نیاز با همزن برقی بزنید تا کاملا یک دست شوند.حال یک پیمانه از این مواد را به عنوان سس کنار گذاشته و بعد از پخت روی کیک میریزیم. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید اکنون تخم مرغ ها را دانه دانه به مابقی مواد افزوده و با همزن برقی می‌زنیم ، به همراه آخرین تخم مرغ وانیل را نیز اضافه می کنیم ، آرد و بکینگ پودر را سه مرتبه الک کرده و در سه مرحله به مایع فوق افزوده و با همزن بالنی به حالت دورانی هم می‌زنیم. کف قالب ۲۰ کاغذ روغنی انداخته ، مواد را در قالب میریزیم و در فر ۱۸۰ درجه به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه می‌پزیم. بعد از پخت ، قالب را از فر خارج کرده ، ده دقیقه زمان میدهیم تا از داغی اولیه بیفتد ، آنگاه کیک را از قالب خارج کرده ، کاغذ روغنی کف آن را جدا میکنیم و روی توری میگذاریم ، با سیخ کباب حسینی چند سوراخ در سطح کیک ایجاد میکنیم و سس را روی کیک میریزیم. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️