رو پشت بوم ، در حال لذت بردن از هوای آزاد بودم ، امیر علی هم پیشم بود ، یه هو غیبش زد . صداش کردم ،گفت اومدم تو کارگاهت آب بخورم ، الان میام.
ده دقیقه ای گذشت و نیومد ، حس ششمم بهم گفت داره گند میزنه
اومدم دیدم بلهههههههههه
خودکارامو برداشته ، لوله هاشو در آورده ، با قیچی نصف کرده و جوهراشو ریخته توی لیوان آب😐😐😐
داد زدم گفتم چی کاااااااار میکنی؟؟
فورا خودکار بنفشمو برداشت و گفت عمه جون خودکار بنفشت سالمه
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هم از این کارش عصبانی شدم و هم از اینکه خودکار بنفش رو جهت دفاع از خودش سالم نگه داشته بود خندم گرفت😂😂😂😂😂😂😂
موش کوچولوم یه گند دیگه هم زده🤦♀🤦♀
کیکی که در حال ضبط دارم ، از دوشنبه در مرحله ی آستر کشی در فریزر در حالت استراحت میباشد 🤪🤪
اومده اینم ناخونک زده🤦♀🤦♀🤦♀
قربونش برم یه کم زیادی صادقه ، قبل اینکه هدایتش کنم سمت خونشون ، خودش اینو لو داد😏😏😏
البته بهش حق میدم ، گفت فلان کیک رو برام درست میکنی؟
گفتم آره ، ولی باید فیلمش رو هم ضبط کنم ، بنابراین طول میکشه و تو باید صبر کنی.
گفت باشه
و الان یک هفته است بچه تو صبره😂😂😂😂😂
کیک خیس شکلاتی
این عکس ، نمونه کار یکی از هنرجوهاست☺️☺️
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
#کیک_خیس_شکلاتی
#رایگان
مواد لازم:
آرد ۲ پیمانه
شکر ۱/۵ پیمانه
روغن مایع ۱/۵ پیمانه
شیر ۱/۵ پیمانه
تخم مرغ ۳ عدد
بکینگ پودر ۲ ق چ
پودر کاکائو ۵۰ گرم
وانیل نصف ق چ
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
طرز تهیه: پودر کاکائو را با شکر مخلوط کنید ، حال شیر را کم کم اضافه کرده و با قاشق هم بزنید تا دانه های شکر و کاکائو در شیر حل شود ، روغن مایع را افزوده و در صورت نیاز با همزن برقی بزنید تا کاملا یک دست شوند.حال یک پیمانه از این مواد را به عنوان سس کنار گذاشته و بعد از پخت روی کیک میریزیم.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
اکنون تخم مرغ ها را دانه دانه به مابقی مواد افزوده و با همزن برقی میزنیم ، به همراه آخرین تخم مرغ وانیل را نیز اضافه می کنیم ، آرد و بکینگ پودر را سه مرتبه الک کرده و در سه مرحله به مایع فوق افزوده و با همزن بالنی به حالت دورانی هم میزنیم.
کف قالب ۲۰ کاغذ روغنی انداخته ، مواد را در قالب میریزیم و در فر ۱۸۰ درجه به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه میپزیم.
بعد از پخت ، قالب را از فر خارج کرده ، ده دقیقه زمان میدهیم تا از داغی اولیه بیفتد ، آنگاه کیک را از قالب خارج کرده ، کاغذ روغنی کف آن را جدا میکنیم و روی توری میگذاریم ، با سیخ کباب حسینی چند سوراخ در سطح کیک ایجاد میکنیم و سس را روی کیک میریزیم.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
فقط اونجاش که گفتن
روشنا تعطیل شده و وقت بیشتری برای کیک پزی داریم😍😍😍
از تعطیلات تابستون استفاده کنین💪💪💪
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
نمونه کار بچه های کلاس گالانتین
میخواستم این عکسو نگه دارم و فردا موقع ناهار بذارم ، یه کم زجرتون بدم🤪🤪🤪
دیدم بیشترین زجرش مال خودمه😁😁😁
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
اینم نظر دوستمون در مورد مرغ گالانتین
☺️☺️☺️
بسیار خوشمزه بود💜💜
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشششششششش
یه جوری گفتن استاد این دستور حرف نداشت
که هر کی ندونه
فکر میکنه ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده
بقیه ی دستورهای من حرف و حدیثی توشه😏😏😏🤪🤪🤪😁😁😁😂😂😂😂
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشون کیک برانی پنیری هستن ، از پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی
بسیار بسیار بسیار خوشمزه ، حتی خوشمزه تر از اون برانی که خودم برای کافه میزنم👌👌