eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کیک خیس شکلاتی این عکس ، نمونه کار یکی از هنرجوهاست☺️☺️ انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مواد لازم: آرد ۲ پیمانه شکر ۱/۵ پیمانه روغن مایع ۱/۵ پیمانه شیر ۱/۵ پیمانه تخم مرغ ۳ عدد بکینگ پودر ۲ ق چ پودر کاکائو ۵۰ گرم وانیل نصف ق چ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d طرز تهیه: پودر کاکائو را با شکر مخلوط کنید ، حال شیر را کم کم اضافه کرده و با قاشق هم بزنید تا دانه های شکر و کاکائو در شیر حل شود ، روغن مایع را افزوده و در صورت نیاز با همزن برقی بزنید تا کاملا یک دست شوند.حال یک پیمانه از این مواد را به عنوان سس کنار گذاشته و بعد از پخت روی کیک میریزیم. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید اکنون تخم مرغ ها را دانه دانه به مابقی مواد افزوده و با همزن برقی می‌زنیم ، به همراه آخرین تخم مرغ وانیل را نیز اضافه می کنیم ، آرد و بکینگ پودر را سه مرتبه الک کرده و در سه مرحله به مایع فوق افزوده و با همزن بالنی به حالت دورانی هم می‌زنیم. کف قالب ۲۰ کاغذ روغنی انداخته ، مواد را در قالب میریزیم و در فر ۱۸۰ درجه به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه می‌پزیم. بعد از پخت ، قالب را از فر خارج کرده ، ده دقیقه زمان میدهیم تا از داغی اولیه بیفتد ، آنگاه کیک را از قالب خارج کرده ، کاغذ روغنی کف آن را جدا میکنیم و روی توری میگذاریم ، با سیخ کباب حسینی چند سوراخ در سطح کیک ایجاد میکنیم و سس را روی کیک میریزیم. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فقط اونجاش که گفتن روشنا تعطیل شده و وقت بیشتری برای کیک پزی داریم😍😍😍 از تعطیلات تابستون استفاده کنین💪💪💪 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
نمونه کار بچه های کلاس گالانتین میخواستم این عکسو نگه دارم و فردا موقع ناهار بذارم ، یه کم زجرتون بدم🤪🤪🤪 دیدم بیشترین زجرش مال خودمه😁😁😁 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
بچه ها دارن عیدانه هاشون رو میپزن و با نظرات ارزشمندشون بهم انرژی میدن😍😍😍
اینم نظر دوستمون در مورد مرغ گالانتین ☺️☺️☺️ بسیار خوشمزه بود💜💜 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشششششششش یه جوری گفتن استاد این دستور حرف نداشت که هر کی ندونه فکر میکنه ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده بقیه ی دستورهای من حرف و حدیثی توشه😏😏😏🤪🤪🤪😁😁😁😂😂😂😂 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d ایشون کیک برانی پنیری هستن ، از پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی بسیار بسیار بسیار خوشمزه ، حتی خوشمزه تر از اون برانی که خودم برای کافه میزنم👌👌
این برانی هست که برای کافه میزنم و تا حالا به کسی آموزش ندادم☺️☺️ یه روز یه نفر پیام داد خودتون از کجا اینو آموزش دیدین؟ پاسخ اینه که من اینو آموزش ندیدم ، خودم رسپی براش نوشتم. ۲۲ بار آزمون و خطا کردم و هر بار نتیجه رو فرستادم کافه و ازشون خواستم نظر بدن و ایراد کار رو بگن☺️☺️☺️ در نهایت بار بیست و دوم ، هیچ ایرادی ازش نتونستن بگیرن و رسپی تایید شد و رفت برای تولید ☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یک خواهر زاده دارم که این برانی رو خیلی دوست داره، بارها خواهرم ازم خواسته بهش آموزش بدم ندادم😂😂😂 خسیس هم خودتونین☺️☺️
و اما این ، اون برانی هست که تو پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی آموزش دادم. به جرأت میتونم بگم طعمش سه هیچ از اون قبلی جلو هست😎😎😎 وقتی اینو برای تست فرستادم کافه ، آقایی که صاحب کافه بودن و بیست سال تجربه ی کار در کافه داشتن ، فرمودن در طول این بیست سال ، خوشمزه ترین برانی بود که خوردم👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d