کیک خیس شکلاتی
این عکس ، نمونه کار یکی از هنرجوهاست☺️☺️
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
#کیک_خیس_شکلاتی
#رایگان
مواد لازم:
آرد ۲ پیمانه
شکر ۱/۵ پیمانه
روغن مایع ۱/۵ پیمانه
شیر ۱/۵ پیمانه
تخم مرغ ۳ عدد
بکینگ پودر ۲ ق چ
پودر کاکائو ۵۰ گرم
وانیل نصف ق چ
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
طرز تهیه: پودر کاکائو را با شکر مخلوط کنید ، حال شیر را کم کم اضافه کرده و با قاشق هم بزنید تا دانه های شکر و کاکائو در شیر حل شود ، روغن مایع را افزوده و در صورت نیاز با همزن برقی بزنید تا کاملا یک دست شوند.حال یک پیمانه از این مواد را به عنوان سس کنار گذاشته و بعد از پخت روی کیک میریزیم.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
اکنون تخم مرغ ها را دانه دانه به مابقی مواد افزوده و با همزن برقی میزنیم ، به همراه آخرین تخم مرغ وانیل را نیز اضافه می کنیم ، آرد و بکینگ پودر را سه مرتبه الک کرده و در سه مرحله به مایع فوق افزوده و با همزن بالنی به حالت دورانی هم میزنیم.
کف قالب ۲۰ کاغذ روغنی انداخته ، مواد را در قالب میریزیم و در فر ۱۸۰ درجه به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه میپزیم.
بعد از پخت ، قالب را از فر خارج کرده ، ده دقیقه زمان میدهیم تا از داغی اولیه بیفتد ، آنگاه کیک را از قالب خارج کرده ، کاغذ روغنی کف آن را جدا میکنیم و روی توری میگذاریم ، با سیخ کباب حسینی چند سوراخ در سطح کیک ایجاد میکنیم و سس را روی کیک میریزیم.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
فقط اونجاش که گفتن
روشنا تعطیل شده و وقت بیشتری برای کیک پزی داریم😍😍😍
از تعطیلات تابستون استفاده کنین💪💪💪
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
نمونه کار بچه های کلاس گالانتین
میخواستم این عکسو نگه دارم و فردا موقع ناهار بذارم ، یه کم زجرتون بدم🤪🤪🤪
دیدم بیشترین زجرش مال خودمه😁😁😁
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
اینم نظر دوستمون در مورد مرغ گالانتین
☺️☺️☺️
بسیار خوشمزه بود💜💜
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشششششششش
یه جوری گفتن استاد این دستور حرف نداشت
که هر کی ندونه
فکر میکنه ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده
بقیه ی دستورهای من حرف و حدیثی توشه😏😏😏🤪🤪🤪😁😁😁😂😂😂😂
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشون کیک برانی پنیری هستن ، از پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی
بسیار بسیار بسیار خوشمزه ، حتی خوشمزه تر از اون برانی که خودم برای کافه میزنم👌👌
این برانی هست که برای کافه میزنم و تا حالا به کسی آموزش ندادم☺️☺️
یه روز یه نفر پیام داد خودتون از کجا اینو آموزش دیدین؟
پاسخ اینه که من اینو آموزش ندیدم ، خودم رسپی براش نوشتم.
۲۲ بار آزمون و خطا کردم و هر بار نتیجه رو فرستادم کافه و ازشون خواستم نظر بدن و ایراد کار رو بگن☺️☺️☺️
در نهایت بار بیست و دوم ، هیچ ایرادی ازش نتونستن بگیرن و رسپی تایید شد و رفت برای تولید ☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یک خواهر زاده دارم که این برانی رو خیلی دوست داره، بارها خواهرم ازم خواسته بهش آموزش بدم
ندادم😂😂😂
خسیس هم خودتونین☺️☺️
و اما این ، اون برانی هست که تو پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی آموزش دادم.
به جرأت میتونم بگم طعمش سه هیچ از اون قبلی جلو هست😎😎😎
وقتی اینو برای تست فرستادم کافه ، آقایی که صاحب کافه بودن و بیست سال تجربه ی کار در کافه داشتن ، فرمودن
در طول این بیست سال ، خوشمزه ترین برانی بود که خوردم👌👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d