سه شنبه صبح ، براشون محصول میفرستم.
برین برانی تازه بخورین ، لذت ببرین☺️☺️☺️
هر یک اسلایس از این برانی ، در کافه
قیمتش بین ۶۵ تا ۷۵ تومان هست
دقیقا نمیدونم چند میفروشن ، اما تو همین رنجه
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فک کنین ۷۰ تومان باید بدین یه اسلایس از این کیک رو نوش جان کنین و این در حالیه که کل پکیج کیک های عصرانه قیمتش ____ تومانه😁😁
تازه بعضی از بچه ها الان به عنوان عیدانه ، دارن از تخفیف پنجاه درصدی استفاده میکنن
یعنی به اندازه ی پول یکی و نصفی اسلایس برانی😁😁😁
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
برین تمام اینستا و ایتا و تلگرام و بله و گپ و روبیکا و ....... رو بگردین
اگر خجسته تر از من پیدا کردین ، جایزه دارین😅😅😅
کامل ترین و پر نکته ترین کلاسها رو برگزار میکنم با کمترین هزینه و بهترین پشتیبانی
شاید باورتون نشه ، اما گاهی خود هنرجوها بابت شهریه ی کم کلاسها ، بهم اعتراض میکنن😂😂😂
ولی در دنیای زهرا گلی ، واژه ای هست به نام
💜**برکت**💜
این واژه برای من مقدسه
بهش ایمان و باور قلبی شدید دارم☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
😂😂😂😂
عاشقتونم
یکی از بچه ها کیک دانمارکی پخته ،از بافت لطیفش برام فیلم گرفته
من از این فیلم علاوه بر نرم بودن کیک دانمارکی چند تا چیز دیگه هم فهمیدم
اینکه ظهر آبگوشت خوردن ، حالا باید شام رو کم بخورن😂😂😂😂😂
حالا یه کاری کردم دیگه کسی برام فیلم نفرسته😂😂😂
بفرستین آقا ، بفرستین
نهایتا سوژه میشین ،دور هم میخندیم ، دل ملت شاد میشه 😁😁😁
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
این فیلم رو که دیدم ، یاد اولین و دومین پکیج آموزشی خودم افتادم
تازه کار بودم ، بلد نبودم چه کنم
تو فیلم هام صدای گفت و گوی خانواده هست.
پکیج اول شیرینی خشک بود که دوباره ضبط کردم.
پکیج دوم دسر های کاربردی بود که هنوز فیلم هاش هموناست، پر از سر و صدای خانواده🙈🙈🙈
✅✅ اطلاعیه ✅✅
بچه ها پنل پیامکی سایتم دو روز مشکل داشت و پیامک کد تایید براتون ارسال نمیشد.
الان از طرف سامانه ی ملی پیامک بهم اطلاع دادن که مشکل حل شده.
برین تست کنین ، اگر باز هم کد تایید براتون ارسال نشد ، خبر بدین تا برم ملی پیامک رو به خاک و خون بکشم😁😁😁
بابت مشکل پیش آمده در دو روز گذشته هم عذرخواهم🙏🙏🙏