خب
به سلامتی کیکمان از فریزر نجات یافت و کاور شد ☺️☺️
در کلاس جدید ، قراره کاور کردن کیک رو یاد بگیرید.
اونم نه یک کاور معمولی
بلکه یک کاور بسیار تمیز و مرتب ، با لبه های شارپ و دیواره ی صاف 👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
این عکس بدون ذره ای ادیت و یا فیلتر ، زیر نور شدید رینگ لایت گرفته شده.
نور زیاد ، ایرادات کار رو به خوبی نشون میده. با وجود نور زیاد ، به تمیزی کار دقت کنین😉😉
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یعنی من فدای سلیقه ی شما نشم
خدایی عکسو ببینین
چقدررررررررر زیبا👌👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
جغد کی بودیم ما😁😁😁
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
Hello my friend's
بیکار نشینین یه گوشه
برین تو کانال زیر ، ببینین چند تا عکس از کیک های عصرانه ، از نمونه کار بچه ها گذاشتیم☺️☺️
@violetsugarrr
سه ماه تعطیلی رو پیش رو داریم ، همینقدر که برای تحصیل بچه هاتون اهمیت قائل هستین ، برای مهارت هاشونم باشین👌👌
از کجا معلوم ، شاید این مهارت ها در آینده بیشتر از معادلات سینوس و کسینوس و تانژانت و کتانژانت به کارشون بیاد😉😉😉
قنادی ، آشپزی ، آرایشگری ، نقاشی ، شنا ، تنیس ، والیبال ، فوتبال ، زبان های خارجی ، ..... ، هر چی
و اما اگر انتخابتون قنادی بود ، من کلاس کیک های عصرانه رو خیلی بهتون توصیه میکنم .
چون هم کاملا از پایه با معرفی تک تک مواد اولیه و ابزار کار و نحوه ی استفاده از فر و ... آموزش دادم و هم اینکه آیتم های آموزشی این کلاس بسیار کاربردی هستن.
هم برای
تولد ، هم ایام عید ، هم مولودی ، هم عزاداری ، هم دورهمی های ساده ، هم چاشت مدرسه ی بچه ها ، هم سفارش گرفتن از کافه ها و هایپر ها و دوستان و آشنایان
بسیار کاربردی هست☺️☺️
روی این لینک ضربه بزنین و جزییات این پکیج آموزشی رو ببینین☺️☺️
👌👌👌👌
OOpsssssssss
باز خجستگی من گل کرد ، همین الان یه چیزی دیدم که میخوام تبدیلش کنم به چالش😁😁😁
امشب یه سوال تو کانال میپرسم، یه کم جوابش سخته
ولی اگر یه استاد دلسوز قبلاً داشتین که صفر تا صد نکات رو آموزش داده ، یا تجربه ی کار زیادی دارین ، یا دقت زیادی داشته باشین
میتونین جواب بدین☺️☺️
از بین کسانی که درست جواب بدن قرعه کشی میکنم و به یک نفر دماسنج فر یا مایعات هدیه میدم☺️☺️☺️
این نکته رو من سر بعضی از کلاسای حضوریم گفتم ، سر بعضیا هم نگفتم☺️☺️☺️
حالا امشب میپرسم ازتون ، ببینم کیا بلدن😉😉😉
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
بپرسم سوالمو؟؟
فقط یک خواهش ، لطفاً وقتی پاسخ دادید ،
بعدش نپرسید
درست گفتم یا نه؟؟
تا فردا صبر کنین ، فردا که من پاسخ صحیح رو در کانال اعلام کردم ، خودتون متوجه میشین که پاسختون صحیح بوده یا نه☺️☺️☺️
اگر بعد از کاور کردن کیک ، کیکمونو چند ساعت داخل یخچال یا فریزر استراحت بدیم ، چه اتفاق مثبتی براش میفته؟؟
بچه ها چند تا اتفاق خوب میفته
اما یکیش مد نظر منه😉😉
اونی که از همه سخت تره😁😁
که یقین دارم خیلی از مربی ها بهش اشاره نمیکنن و شما هم خیلی باید دقتتون بالا باشه که متوجهش بشین😉😉
@zahrakheirabadi1395
من اینجام👆👆👆
هر چه دانش در این زمینه دارین ، پی وی سرازیر کنین ، ببینم در چه حالین😉😉
خب ، تو همین چند دقیقه
یک پاسخ صحیح
لایک طلایی💪💪💪
تا فردا ظهر فرصت دارین 👌👌👌
من فقط پیام هاتونو میخونم ، نمیگم درست بود یا غلط😉😉
البته خیلی از پاسخ هایی که میدین درسته
اما یک نکته مد نظر منه☺️☺️
من اونو میخوام😎😎😎😎