سلام عزیرم
در مورد کیک کارتونی
میشه زیرش گاناش نکشیم و با خامه کار کنیم؟
در جریان هستم زیر فوندانت گاناش هست اما توی کلیپ ها دیدم با خامه هم کار میکنن
سوال چهارم ،این مشکی های روی کیک رو حتماباید با فوندانت ایجاد کنیم یا با رنگ وقلمو هم میشه ؟
امیدوارم این اطلاعات براتون مفید باشه
اگر ویس های بالا رو گوش کردین و بازم سوالی داشتین ، حتما بپرسین.
تا جایی که بلد باشم ، راهنماییتون میکنم😘😘😘
562.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعالیت های نیمه شبمو چند تا دوست دارین😉😉😉
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d