eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
546.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماگ و نسکافه رو اوکی کردم ولی آب جوش نیست😂😂😂😂😂
از اونجایی که اگه الان بخوابم ، واسه نماز خواب میمونم ترجیح میدم تا اذون بیدار بمونم👌👌 از اونجایی که خسته أم و دیگه نمیتونم قسمت آخر فیلم رو ضبط کنم ، تصمیم گرفتم ادامشو بذارم برای فردا🙃🙃 از اونجایی که الان بیکار و الافم ، تصمیم گرفتم بیام و با این عکس شما رو زجر بدم😎😎 شاید دعای خیرتون در نیمه های شب گرفت و به راه راست هدایت شدم🙏🙏 نمیبخشمتون اگر با دیدن این عکس ، جز دعای خیر چیز دیگه ای از سرتون بگذره😉😉😉 آره آره ، درسته من اینقدر پر رو هستم که هم زجرتون میدم و هم طلب خیر دارم😁😁😁 تنها راه نجاتتون اینه که دعا کنین خدا به راه راست هدایتم کنه☺️☺️☺️ سپاس😘😘😘
بدون ادیت بدون فیلتر بدون نورپردازی حرفه ای با گوشی شیائومی که لنزش پر از خط و خشه اینگونه دلبر از عکاسی هم خوشم نمیاد اصلا چون بلدش نیستم🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀
انشاالله که خدا میبخشه و تو نامه ی اعمالمون نمینویسه😁😁😁 هدفم فقط شاد کردن دل بچه بود☺️☺️ ساعت هشت شب فهمیدم فردا عمل داره و تا یک هفته بعد عملش نباید غذا بخوره ، دیگه خیلی فرز و سریع کیکی که دوست داشت و تقریبا آماده شده بود رو دیزاین نهایی زدم ، با داداشمم هماهنگ کردم که زنگ بزنه به بابای دوستاش ،که اجازه بدن بچه هاشون بیان خونمون و یه جشن کوچولو گرفتیم☺️☺️☺️ کیک امشب هم فریز میشه ، واسه بعد اینکه حالش کاملا خوب شد و گودبای پارتی دوم🤪🤪🤪🤪
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم کیک مورد علاقه ی عشق جانم که دو شب پیش با دوستاش ترکوندنش😁😁 فردا عصر بنر ثبت نام کلاس جدید رو میذارم و تا دو روز با یه شهریه ی بسیار مناسب ثبت نام انجام میشه . در این کلاس خیلی چیزا قراره یاد بگیرین. زین پس ، کیک های تولدتونو خودتون می‌سازین☺️☺️
اینم جواب بدم و برم لالا ✅کیک بعد از خامه کشی تا یک ماه داخل فریزر قابل نگهداری هست ، به شرطی که فیلینگ موز نداشته باشه . ✅ بهتره تزیینات نهایی رو بعد از خارج کردن از فریزر و قبل از سرو انجام بدین. ✅ اگر فریزرتون مخصوص کیک و شیرینی هست ، کیک نیازی به درپوش نداره، اما اگر در فریزر سایر مواد غذایی هم موجوده ، حتما درپوش بذارین که بو نگیره ✅ طعم کیک عوض نمیشه و تا یک ماه کیفیتش حفظ میشه https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ملکه الیزابت خیلی خوش شانس بوده که با زهرا گلی هم وطن نبوده😂😂😂😂 اگر میخواست منو در استفاده از رنگ بنفش منع کنه ، تاج و تختشو به خاک و خون می‌کشیدم والا😁😁😁😁
تا دلتون بخواد از این پیام ها دارم اما میترسم بذارم میترسم فک کنین خودشیفته أم🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
یا مثلاً این تازه کیک هل و گلاب رایگانه☺️☺️ تو همین کانال رسپیش هست.
یا این.... بیش از این نمی‌ذارم دیگه اینا رو هم برای انگیزه گرفتن شما گذاشتم ، وقتی بقیه میتونن،چرا شما نتونین؟
اینم بذارم دیگه نمیذارم😁😁😁 اینو تو پکیج بستنی آموزش دادم و یه مدت خودم برای کافه میزدم☺️☺️☺️