انشاالله که خدا میبخشه و تو نامه ی اعمالمون نمینویسه😁😁😁
هدفم فقط شاد کردن دل بچه بود☺️☺️
ساعت هشت شب فهمیدم فردا عمل داره و تا یک هفته بعد عملش نباید غذا بخوره ، دیگه خیلی فرز و سریع کیکی که دوست داشت و تقریبا آماده شده بود رو دیزاین نهایی زدم ، با داداشمم هماهنگ کردم که زنگ بزنه به بابای دوستاش ،که اجازه بدن بچه هاشون بیان خونمون و یه جشن کوچولو گرفتیم☺️☺️☺️
کیک امشب هم فریز میشه ، واسه بعد اینکه حالش کاملا خوب شد و گودبای پارتی دوم🤪🤪🤪🤪
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم کیک مورد علاقه ی عشق جانم که دو شب پیش با دوستاش ترکوندنش😁😁
فردا عصر بنر ثبت نام کلاس جدید رو میذارم و تا دو روز با یه شهریه ی بسیار مناسب ثبت نام انجام میشه .
در این کلاس خیلی چیزا قراره یاد بگیرین.
زین پس ، کیک های تولدتونو خودتون میسازین☺️☺️
اینم جواب بدم و برم لالا
✅کیک بعد از خامه کشی تا یک ماه داخل فریزر قابل نگهداری هست ، به شرطی که فیلینگ موز نداشته باشه .
✅ بهتره تزیینات نهایی رو بعد از خارج کردن از فریزر و قبل از سرو انجام بدین.
✅ اگر فریزرتون مخصوص کیک و شیرینی هست ، کیک نیازی به درپوش نداره، اما اگر در فریزر سایر مواد غذایی هم موجوده ، حتما درپوش بذارین که بو نگیره
✅ طعم کیک عوض نمیشه و تا یک ماه کیفیتش حفظ میشه
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d