ملکه الیزابت خیلی خوش شانس بوده که با زهرا گلی هم وطن نبوده😂😂😂😂
اگر میخواست منو در استفاده از رنگ بنفش منع کنه ، تاج و تختشو به خاک و خون میکشیدم
والا😁😁😁😁
از قشنگیای کار تو خونه اینه که تایم کارت دست خودته ☺️☺️☺️
از زشتی هاش هم اینه که وقتی مهمون میاد ، شغل تو رو به رسمیت نمیشناسه و توقع داره همه چیزو رها کنی و بیای بشینی ور دلش غیبت کنی😁😁😁